Skulle kunna köra copy + paste på gårdagens inlägg med tillägget att hästen nu inte är ren längre utan i allra högsta grad jätteskitig.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men va tusan, jag är ju nyfikenSkulle kunna köra copy + paste på gårdagens inlägg med tillägget att hästen nu inte är ren längre utan i allra högsta grad jätteskitig.
Hennes matte är också nyfiken men framför allt trött på att vänta på att hon ska behaga att kläckaMen va tusan, jag är ju nyfiken
Din kommer få innan min tror jag...Min står och äter fridfullt som en ko och har ingen brådska.Vad tusan,ville ju läsa att du hade fått fölis nu ju @Fritidsryttare !
*kl*
Här närmar det sig,nu går det knappt att fylla i mer i juvret snart,och spenarna är i stort sett fyllda.
335 d.idag
Haha blev lite konfunderad igår, för min är på 336 dagar idag, men då stämmer mina beräkningarIngen fölis än
Kliat svansen mycket och tryckt rumpan mot väggen. Idag har man sol och ska bli 6 grader varmt,kanske sätter fart på det
337 d.idag, räknade lite fel igår
Vad stor hon har blivit nu! Min är bara 10 dagar efter din, men hennes mage är mkt mindre. Iofs maidensto, men iaf... Å andra sidan brukar hon se ut som en vinthund i mars, så jämfört med det är hon en riktig tjockis. Skulle gärna lagt in bild, men jag är _inte_ kompis med Bukes bildhantering...Tänkte slänga in några nya bilder på min tjej som idag är på 253dygn, vill att det ska gå fortare nu för jag vill så gärna veta vad för liten en som finns där i magen
Men det är drygt 2½ månad kvar nu och min kompis sto skall ha om 1½ månad, så himla trist att vi inte kunde hitta ett gemensamt stall och flytta till när vi gjorde flyttade från förra stället, men men.
Försöker lösa detta med med i sommar och höst, hos oss finns inget mer dräktigt sto, lr unghäst.. Vill inte ha bebis själv
Nåja, bilder =D
Hon står givetvis i nedförsbacke på sidobilderna, men fick inget bättre tillfälle
Ebba låter hälsa att hon sovit gott förut men att maten tog slut för tidigt som vanligt.. Hennes matte är ganska trött.
Jag tycker nog ändå att banden släppt rätt bra, hon går med svansen lite lyft så där som de gör när de släppt. I övrigt ser hon lika glad och obekymrad ut som vanligt och ingen förändring av juvret heller tyckte jag när jag släppte ut henne.De är så roliga av sig så! Har hon släppt något mer bak?
Vänta bara tills du är i samma sits själv Inte jättekul att gå över och få den ena frågan efter den andra om det inte är dags snart. Sola och njuta av tillvaron låter väl helt perfekt som förberedelse.Strålande sol, klarblå himmel = perfekt väder för att lägga sig i hagen och....sola. Försökte intala henne att det inte är såna saker hon ska ägna sig åt, tvivlar på att övertalningsförsöket gick hem.
Haha vet du att jag har faktiskt fått en mycket större förståelse för kvinnor som går över, det måste vara oerhört frustrerande. Eftersom jag själv är på smällen och säkerligen lär gå över när det är dags så kommer jag bli _vansinnig_ om folk håller på och tjatar, men det hindrar mig inte från att glo min stackars häst under svansen i parti och minut, tyvärr!!Vänta bara tills du är i samma sits själv Inte jättekul att gå över och få den ena frågan efter den andra om det inte är dags snart. Sola och njuta av tillvaron låter väl helt perfekt som förberedelse.