Ha ha jag är den första att erkänna att jag saknar det tålamod som krävs för den här hobbyn, jag hade bergsäkert legat och vakat där ute sen en vecka om inte stallägaren sagt åt mig att lugna ner mig!Vad roliga vi hästmänniskor är Ditt sto har inte ens gått tiden ut än och redan börjar du känna förtvivlan och att fölet nog inte kommer för ens i april... Precis som när man själv är gravid så är den här sista tiden sååå lååååång! Hahaha VERKLIGEN inget ont menat. Jag känner med dig!! Men som du skrivit så blir det fint väder nu så den kommer säkert snart dyka upp! Jag är själv nyfiken på din bebis eftersom vi har samma pappa på våraMitt sto har gått ca 300 dagar nu. Gick 322 sist så det närmar sig kanske här med
Jag har försökt lura hjärnan med att hon säkert inte fölar förrän i april, då slipper jag gå runt och längta ihjäl mig innan dess. Men när märren går och sätter juver inom loppet av några dagar och beter sig som att hon ska kläcka på minuten, så är det klart man känner sig lurad på konfekten!
Jo, jag minns ditt sto mer än väl, ska bli väldigt kul att se vad som kommer ut efter denna hingsten och undan våra ston, Touchdown fick ju inte så många märrar förra året. Pratade med Blädde om honom i fredags faktiskt, då sa de att ägarna satsar på UVM med honom, så troligtvis kommer han att enbart gå in i sporten detta året, han står i Tyskland nu och utbildas tydligen.