Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Då ligger våra väldigt nära, min är på dygn 83 idag.Ultraljudade i tisdags på 81 dygn och allt var som det ska. Foster/fölförsäkring tecknad och abortvirusvaccin beställt. Allt rullar på
Hur följde hon sist i förhållande till BF? Kotten fick på dygn 334 om jag minns rätt, väldigt punktlig.Då ligger våra väldigt nära, min är på dygn 83 idag.
Hon fölade på 332 förra gången så hon var också punktlig. Det blir du och jag som får hålla varandra sällskap i den här tråden nästa år när alla andra har gått över till "födda 2017".Hur följde hon sist i förhållande till BF? Kotten fick på dygn 334 om jag minns rätt, väldigt punktlig.
Haha!.
Kom på att jag hade räknat fel på en dag, Cajsa är beräknad till 16/3 (330 d.) och inte 15/3
Tror hon blir en av de alla första på säsongen som får föl e.Canterbury nästa år, kan vara någon till som är beräknad nästan samtidigt
Tänk ändå vilket flyt man har haft hittills, egenuppfött maiden-sto på 3 år som tar sig på första brunsten på en seminering och som nu är dräktig på dygn 192!
Härligt, då är vi tre!Emiro och superstar jag hänger med i erat vak också då ett av mina ston ska föla 12 juli
Jag är ju inte såå himla långt ifrån er, dygn 98 idag. Går min lite över tiden, lär vi nästan vaka ihop. Det är första gången för mitt sto, så jag har ingen aning om hon går länge eller ej.Hon fölade på 332 förra gången så hon var också punktlig. Det blir du och jag som får hålla varandra sällskap i den här tråden nästa år när alla andra har gått över till "födda 2017".
Blodproven är inte 100 säkra,så upp med hakan.Usch! Fick tbx mitt blodprov som dom tog dygn 125.. Det va negativt, å jag blev helt paff. Hur fan kan de vara negativt? Förstår inget alls. Ingen brunst på mils avstånd, hon är jätte trött, äter som en galning. Står å drömmer sig bort. Är så slö vid motion att min medryttare på 14 år för första gången på tre år klarar att rida ut henne själv. Hon har alltid varit en häst som har varit tanig, men är jätte rund å fin nu. Idag är hon i dygn 145. Dom kommer ut å kollar henne ordentligt innan jag vågar lita på provet. Kan ett blodprov visa fel? Usch! Är så ledsen
Lär nog oxå vaka i samma veva, min är nu på dygn 86. Har inte räknat ut vilket datum det blir än, men ngn gång i början på juli tror jag. Tänkte åka in till veckan o göra en sista kollHärligt, då är vi tre!
Är det så? Gud har sparat så länge för att få mitt efterlängtade föl. Beställde hem ett pisse prov från avelsto.se. Men hinner inte ta det förens på fredag. Jag hoppas verkligen att det är en liten där inne..Blodproven är inte 100 säkra,så upp med hakan.
Det säkraste sättet är att ta ut vet för UL.Är det så? Gud har sparat så länge för att få mitt efterlängtade föl. Beställde hem ett pisse prov från avelsto.se. Men hinner inte ta det förens på fredag. Jag hoppas verkligen att det är en liten där inne..
Dom kan tyvärr inte få med sig apparaten ut. Men dom kommer den 9 å känner på henne. Tänkte jag skulle lagt ut en bild på henne men har ingen blekaste aning om hur man gör..Det säkraste sättet är att ta ut vet för UL.
Dom kan tyvärr inte få med sig apparaten ut. Men dom kommer den 9 å känner på henne. Tänkte jag skulle lagt ut en bild på henne men har ingen blekaste aning om hur man gör..
Näe, syns gör det inte ännu. Ville bara visa henne..En bild gör ingen skillnad - det syns knappt utifrån på dygn 145 eller hur långt hon ni var gången. När kollades hon senast?
Flyttade hem min märr igår som har gått typ 190 dygn. Nu står hon i sitt gamla vanliga stall. Vaknade i natt helt förstörd av att jag drömde att hon hade kastat p.g.a stress.