Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
oj förlåt!!! Ska hitta rätt trådOch så påminner moderatorn igen att det här inte är tråden för fölbilder, hur söta de än är!
oj förlåt!!! Ska hitta rätt tråd
Veterinären kan ge ett läkemedel mot det tror jag, Partoxin kanske det är jag tänker på?Frågar här, hoppast det är okej - grannens sto fölade vid midnatt, hon har vit, klibbig mjölk i juvret, men spenarna är inte riktigt fyllda och det är jättesvårt att få ut mjölken. Vi har endast lyckats mjölka ur henne 60-70 ml, och ungen verkar inte riktigt hitta....
Är det något man kan göra för att få mjölken att "rinna" bättre?!?
Frågar här, hoppast det är okej - grannens sto fölade vid midnatt, hon har vit, klibbig mjölk i juvret, men spenarna är inte riktigt fyllda och det är jättesvårt att få ut mjölken. Vi har endast lyckats mjölka ur henne 60-70 ml, och ungen verkar inte riktigt hitta....
Frågar här, hoppast det är okej - grannens sto fölade vid midnatt, hon har vit, klibbig mjölk i juvret, men spenarna är inte riktigt fyllda och det är jättesvårt att få ut mjölken. Vi har endast lyckats mjölka ur henne 60-70 ml, och ungen verkar inte riktigt hitta....
Samma här. Dygn 342 och inget händer. Varken utfyllt juver el vit mjölk.Tror jag ska sluta gå in här och läsa om alla fina föl som fötts... Min är på 343 dygn idag och imorse tyckte jag att juvret hade backat Känns som att fölet aldrig kommer att komma, mycket sömnbrist här nu
Passar bättre i tråden om årets föl eftersom det handlar om föl som redan kommit till världen
Samma här. Dygn 342 och inget händer. Varken utfyllt juver el vit mjölk.
Med en sån dans borde det ju inte vara några problem att få ett föl i nattFöldans till Frida!
Men jäklar till märr att knipaHåll nu tummarna och földansa för Frida
Hon ser mycket föl sugen ut och jag är på väg till jobbet sista natten.... Och efter midnatt så har hon gått dräktig ett år.. Mamma vill ha föl NU !!!
Men jäklar till märr att knipa
håller tummar för fölis snaaaaart