Hedinn
Moderator
Fy fasiken, stackare! Jag kommer bli halvt knäpp bara mitt sto går så "länge" som till dygn 330.
På dygn 293 nu...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fy fasiken, stackare! Jag kommer bli halvt knäpp bara mitt sto går så "länge" som till dygn 330.
kom nu lille fölhåll tummarna nu bukefolk och kör en liten föl dans för mig
Min kompis häst som jag stirrar i kameran på är på dygn 348 och vi fortsätter konstatera att hon inte ser vidare klar ut.. Vi vill att föl ska komma någon gång nu!
håll tummarna nu bukefolk och kör en liten föl dans för mig
Som i ditt fall när det handlar om många dagar med intensivvård så förstår jag absolut att plånboken säger stopp för vissa, men i det här fallet hade de knappt "börjat" och behövde ändå pengar, det reagerade jag på (och fler med mig).Hur kan man inte kunna betala för det planerade fölets vård? Jag har ett föl i hbg nu som står under intensivvård och för tre dagar sedan var vi uppe 40.000. Vill inte ens tänka på vad vi är uppe i nu. Hon är försäkrad i 150.000 i veterinärvård. Tack och lov!
Ja precis. Jag håller ju med er om det inte framgick.Som i ditt fall när det handlar om många dagar med intensivvård så förstår jag absolut att plånboken säger stopp för vissa, men i det här fallet hade de knappt "börjat" och behövde ändå pengar, det reagerade jag på (och fler med mig).
Minimum vore väl att man har ekonomi för att bekosta nödslakt av djuren tänker jag. Eller hur gör man annars tänker jag om hästen står med avslaget ben i hagen? Har man inte råd då heller?
Jo jag förstod det; men kände ändå att jag ville förtydliga vad jag menade, så att ingen tror att jag rackar ner bara för att man inte har råd att lägga hur mycket pengar som helst, självklart spelar ekonomin in för oss vanliga dödliga. Det var det här "specialfallet" som jag lackade ur på.Ja precis. Jag håller ju med er om det inte framgick.
Man får ju se till att ha pengar för sådana här situationer.