Ja, det var minst sagt snopet och man har såklart dåligt samvete att man inte vetat innan och fodrat på. Idag var morgontempen 37,6 och så här ser hon ut nu på dag 334
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välkommen och lycka till!
@mariahagersand Men gud så kul, Ellelys Tornado är en riktigt fin hingst med en mycket intressant stamtavla. Kollade en del på den förra året under de danska hingstproven. Har du tänkt något på om du skall regga fölet danskt eller svenskt?
med tanke på att juvret är långt ifrån fyllt så skulle jag säga att du kan vara lugn ett par dagar till.Ja, det var minst sagt snopet och man har såklart dåligt samvete att man inte vetat innan och fodrat på. Idag var morgontempen 37,6 och så här ser hon ut nu på dag 334
Välkommen!Ny i denna tråd
Jag har ett frieser sto som är dräktig på dag 285
Nu är min kamera också uppe och jag kan titta på Häst-TV i mobilen, paddan och TVn.
Jättekul! Jag såg min sambo i den igår kväll när han sopade i stallet. Jag messade honom att han skulle sopa lite mer till höger och inte slarva.
Min mamma och pappa har fått lösenordet så de också kan titta på Olivia.
Fantastiskt med teknik.
Vi kör en D-Link DCS-5020L IP-kamera.Så roligt! Vilken kamera kör ni? Mina föräldrar har oxå koll på min Celine
Välkommen!Hopper inn i denne tråden!
Har et sto som er drektig på døgn 294 i dag. Hun er e. Hamlet-Burggraaf, og er drektig med Diarado. Nå er det ikke lenge igjen.
TackVälkommen!