Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, det verkar vara en del ston som inte riktigt vill hålla hullet. Men det är väl inte så konstigt, fostret vill ju bli stort
Vad är det för soja du har använt?
Är det något speciellt för hästar eller vanligt som man köper i mataffären?
Detta med dräktiga ston är en helt ny grej för mig, en hel vetenskap!
Nu äter hon bara vanliga Granngårdens avelspellets och det är 110 g smrp så det är nästan som Groov 125.
Detta är såå jobbigt
Inget föl här heller..skulle ha kommit den 14/3.Men den hoppar runt och verkar trivas med tillvaron så vi får väl vänta.
Förr eller senare så MÅSTE den ju komma..bara så oroligt att vänta.
Det mest komiska vore ju om donnorna bara "Nä, för dålig vår. Vi väntar till nästa år." och POFF så har vi åringar på en gång. Intressanta fölvisningar det skulle bli.
Jag blev dumpad av min sambo, så nu flyttar jag faktiskt hem med hästen i slutet av April och kan fölvaka själv! Säger upp mig på jobbet och satsar på plugget istället, kommer ha så mycket mer tid över till den lilla.
Jag gillar att du ser det som något positivt att blivit dumpad, så att det blev mer tid över för hästarna De kommer alltid på första plats!
Nu har jag inte koll på när ditt sto ska föla, men du har väl koll på att man inte får flytta dräktiga ston 35 dagar innan beräknad fölning?