Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Åh, har du besökt tråden vars namn inte ska nämnas?

*klappar på @Snurrfian* Ta en whisky eller tre så känns det bättre :)
Nej jag råkade ge mig in i lite andra trådar och mitt tålamod klarade inte riktigt det, så jag ska nog sluta skriva en stund innan jag skriver något dumt... :angel: Tråden som inte ska nämnas vid namn törs jag inte kolla igen, min dator dog ju igår när jag försökte! :nailbiting::cautious:

20131016-boring-me.jpg

Nu har jag fått hem min fina bil igen och blivit lite fattigare... :meh: Och morgondagen verkar lösa sig rätt bra! :D
Nu måste jag bara försöka komma på någon bra kvällsmat... Jag är helt utan inspiration till det... :arghh:

Jag är säkert skitkorkad men jag fattar inte den där?! Varför försöker han attackera sin hästs öron med en lans?!
Det skulle vara en annan bild men de verkar ha nån sån där dum tjuv-spärr... Fast lanssnubben var ju också intressant. Försöker väl lära sig pricka rätt...

@Scata Jag hade en gång i tiden också en sån där hundkatt. Han fick de konstigaste idéer också. Använde alltid övergångsställe när han gick över vägen (fast en gång lade han sig ner rätt på det) och hittade på allsköns konstigheter...
Kim.jpg

Ååååå vilka söta små sköldisar :love::love:
Jag har en stor och ståtlig (och fluffig) Bosse jag.... röd med lite vitt, halvnorsk modell :love:
Halvkorkad också för han tror oftast att han är en hund... :nailbiting:

*viskar* De är inte små :crazy: Enligt vet är den långhåriga helt ok i vikt men ska inte gå upp. Hon väger strax under 6 kg och den andra väger nog lite mer men är inte fet O_o

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka