Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag förstår inte?
Katten i tratten tipsar om vårtbitare, de får fyra tassar av fyra. Knapriga med mumsig fyllning och benen kan man sen peta tänderna med. 'couse you're worth it!
@Jeps vilken tråd?
Fast vårtbitare är smask, till skillnad mot döda näbbmöss som blir liggande lite överallt. Här hittar jag bara lite ben och en och annan antenn, inte så kladdigt om jag råkar kliva på det.Hmm, är inte övertygad om att hon behöver hjälp att lära sig mer dumheter
Läste några inlägg och orkade inte se mer av eländet.@Jeps Oh, DEN tråden... har sett den men vist nog hållit mig undan. Finns alldeles för många gråzoner för det. Och när det är BARN inblandat är det som om alla spärrar släpper hos folk...
Du är så klok du.@Jeps Oh, DEN tråden... har sett den men vist nog hållit mig undan. Finns alldeles för många gråzoner för det. Och när det är BARN inblandat är det som om alla spärrar släpper hos folk...
Tur att jag inte gett mig in på familjeliv. Då hade jag nog suttit och lallat i ett hörn vid det här laget.När man läser den känns det lite som om man hamnat på Familjeliv
Inte då heller, läste så sent i morse i ngn av nätblaskorna att män inte mognar förrän de är 43.Du är så klok du.
BARN kan uppenbarligen inte ta något ansvar, de förstår inte konsekvenser före de är 20.
Tur att jag inte gett mig in på familjeliv. Då hade jag nog suttit och lallat i ett hörn vid det här laget.
Viktig information inför helgen.
Torde funka utmärkt. Kanske dumt att riskera whiskyflaskan dock.Tror du det går att öppna en ciderflaska med en banan också? Jag dricker inte öl...
Så nu känns det lite bättre... Jag ska nog gå ifrån datorn en stund nu tror jag...