Eller Police GirlÄr det då vi ska börja kalla dig Kitten?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eller Police GirlÄr det då vi ska börja kalla dig Kitten?
Fast jag låter inte särskilt likt Alucard, vare sig på engelska eller japanska, tyvärr. Och vore ju hemskt att förstöra ett så fint smeknamn med fel röstEller Police Girl
Ah. Det är sant.Fast jag låter inte särskilt likt Alucard, vare sig på engelska eller japanska, tyvärr. Och vore ju hemskt att förstöra ett så fint smeknamn med fel röst
Låter som en bra plan. Själv har jag inte riktigt bestämt mig för vem jag vill ska komma och hämta mig... Någon av de karaktärer vars röster gjorts av Morikawa Toshiyuki, antagligen...Ah. Det är sant.
Får spara det till han kmr och hämtar mig!
God morgon? Varför är jag vaken nu?
Jag kommer behöva läsa ikapp i kväll oavsett (jag ska ju jobba ikväll) och jag sov oroligt i natt. Av olika skäl.För att du inte orkar läsa ikapp i tråden i eftermiddag och vill försöka vara med redan från start!
Jag kommer behöva läsa ikapp i kväll oavsett (jag ska ju jobba ikväll) och jag sov oroligt i natt. Av olika skäl.
Förresten.. Är inte detta tråd nr fyra...
Hoppas kisse kommer med något ätbart. Näbbmöss smakar ju så illa.Försökte leta bakåt men gav upp för jag var ju tvungen att vakta dörren också så kisse inte kom in med fler byten. Kanske moderullan kan ändra "III" till "IV"?
För övrigt är mördarkisse ute nu så vi får väl se vad jag får till frukost idag
Fast ändå... Förra tråden hade ju en helt annan titel, kan vi inte se den som Spin-off istället och låta detta vara trean? (För att III i romerska siffror är fasen så mkt snyggare än IV)Försökte leta bakåt men gav upp för jag var ju tvungen att vakta dörren också så kisse inte kom in med fler byten. Kanske moderullan kan ändra "III" till "IV"?
Fast ändå... Förra tråden hade ju en helt annan titel, kan vi inte se den som Spin-off istället och låta detta vara trean? (För att III i romerska siffror är fasen så mkt snyggare än IV)
Hoppas kisse kommer med något ätbart. Näbbmöss smakar ju så illa.
Morsans katter brukade släpa in levande möss som de sedan hade som husdjur... de dödade dem aldrig och var enormt försiktiga med dem, men blev helt förstörda när mamma släppte ut mössen igen.Jag skulle faktiskt vara jättenöjd om hon inte tar in något alls fast jag får väl vara glad, HENNES byten är iaf döda när hon kommer med dem. Andra kissens senaste fådel var ju vid liv när hon kom in med den (och släppte den)
Jag skulle faktiskt vara jättenöjd om hon inte tar in något alls fast jag får väl vara glad, HENNES byten är iaf döda när hon kommer med dem. Andra kissens senaste fådel var ju vid liv när hon kom in med den (och släppte den)
Min ena siames kom gärna in med levande fåglar. Helst mitt i natten och i sovrummet förstås.Morsans katter brukade släpa in levande möss som de sedan hade som husdjur... de dödade dem aldrig och var enormt försiktiga med dem, men blev helt förstörda när mamma släppte ut mössen igen.
Katten i tratten tipsar om vårtbitare, de får fyra tassar av fyra. Knapriga med mumsig fyllning och benen kan man sen peta tänderna med. 'couse you're worth it!Försökte leta bakåt men gav upp för jag var ju tvungen att vakta dörren också så kisse inte kom in med fler byten. Kanske moderullan kan ändra "III" till "IV"?