Den personen skulle jag vilja se... Och Crispin Freeman som hans engelska röst... *ryser*Jag har också en crush på honom. Vem kan inte annat än att älska en galen mördare?
@Monstermom Just ja, du fanns ju också...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Den personen skulle jag vilja se... Och Crispin Freeman som hans engelska röst... *ryser*Jag har också en crush på honom. Vem kan inte annat än att älska en galen mördare?
Fast ska man hårddra det så är inte han anime . Han är tecknad/animerad. Anime i dess renaste form är japansk, så det såMin animecrush är Homer Simpson.
Den är bra den med. Normalt sett är jag också stenhård på att det ska vara den japanska rösten. men Crispin Freeman har en jävligt het röst... och dubbningen gjordes bra, det måste man väl ändå erkänna?
Fast ska man hårddra det så är inte han anime . Han är tecknad/animerad. Anime i dess renaste form är japansk, så det så
さて、私は日本語でホーマーシンプソンに片思いを持っている。
They do the monsterDen personen skulle jag vilja se... Och Crispin Freeman som hans engelska röst... *ryser*
@Monstermom Just ja, du fanns ju också...
Ja, du ar sa valkommen, jag behover bara andra om lite i alla vinklar och vrar sa att alla mina alternativa personligheter far plats Med tanke pa att den har traden har avslojat att vi egentligen ar tvillingsystrar sa passar du nog in...Moahahhahahha! Jag har för alltid flyttat in i ditt huvud med den sången
man( <--skulle vara plural dar, men ar svart med engelskt tangentbord)
Jamen, da kan jag ju inte skriva sa fort som jag vill, maste kanske till och med borja FUNDERA pa vilka rorelser jag gor pa tangentbordet (upp ner upp ner upp ner upp ner). Begar inte for mycket av mig, jag jobbar inom industrin!
Man blir ju battre av att trana, har jag hort...nagonstans...maste varit en knappgok som kom pa detJag tycker du ar bakvand nu, for det tar jattemycket lang tid pa att fundera ut hur man skriver sa har ocksa!