Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Eftersom min ansökan om fler timmar på dygnet avslogs så fick jag ta med tvätten till jobbet. tvättstugan hinns inte med.
I kväll ska det tydligen vara stallmöte, måste motionera kamelen och kanske börja packa för tävlingen som börjar på torsdag. I morgon har jag jour i stallet, ska hoppa kl 20.30 borde kanske bada kamelen efter det. På onsdag räknar jag med att vara i stallet ca 19 om jag åker direkt från jobbet. måste lämna hundarna hos hundvakt, packa allt åt hästen och mig själv för att på torsdag morgon åka till Umeå på tävling.
PHU som sagt var fler timmar på dygnet någon? Eller kan man skita i att jobba?
Men då har man ju inte råd att göra de roliga sakerna. Vicious circle.Skit i att jobba Du måste ju göra de viktiga sakerna i första hand!
Alltså om jag kunde trolla fram lite extra timmar så skulle jag behålla dem själv! Helst skulle jag vilja att det var väldigt många dagar kvar till den 24...
Men någon på cylinda förstod mina hot... Kvart i tolv var teknikern här... Nu utgör han lite tillsvidare omplåstring tills maken är på benen igen och vi kan handla nya grejer... Slang eländet som vi bytte för två år sedan är trasig igen...
Less is more som det heter, enkelt, tidlöst, elegant och smakfullt i den övre stassen.
Yejj Super-Jeps det gillar jag.@Jeps NEJ DET ÄR SUPER-JEPS!!!
Eftersom min ansökan om fler timmar på dygnet avslogs så fick jag ta med tvätten till jobbet. tvättstugan hinns inte med.
I kväll ska det tydligen vara stallmöte, måste motionera kamelen och kanske börja packa för tävlingen som börjar på torsdag. I morgon har jag jour i stallet, ska hoppa kl 20.30 borde kanske bada kamelen efter det. På onsdag räknar jag med att vara i stallet ca 19 om jag åker direkt från jobbet. måste lämna hundarna hos hundvakt, packa allt åt hästen och mig själv för att på torsdag morgon åka till Umeå på tävling.
PHU som sagt var fler timmar på dygnet någon? Eller kan man skita i att jobba?
Får undersöka saken. Minst 36 timmar på ett dygn borde väl vara rimligt???Kan du överklaga avslaget?
Nya intyg?
Får undersöka saken. Minst 36 timmar på ett dygn borde väl vara rimligt???
Och kan de verkligen neka Super-Jeps?? Va va va??
(känner att jag överanvänder frågetecken här, men va fn)
Om det ändå vore så väl. Jag hade varit en väldigt bra envåldshärskare. Mohahah.Nä SuperJeps styr väl världen?
Nej nej nej - du är ju hjälte och räddare av alla i nöööööööd... .Om det ändå vore så väl. Jag hade varit en väldigt bra envåldshärskare. Mohahah.
gillade inte ens jag...
Jag brukar sikta på den lvre men så är det ju all julmaten... Så det slutar oftast med den undre...
Pimped is da shiet... Eller nåt.
Prioriteringar FTW!!!Skit i att jobba Du måste ju göra de viktiga sakerna i första hand!
Me likey. Har alltid hört att randigt får en att se slankare ut.
Typ. Men det är inte stormens fel (vi hade nämligen ingen ~nyaaaa). Era elaka Buke-bassilusker bär det fulla ansvaret! J'accuse... Eller var det Sjöochhus?...