Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
@Barret i vinterkostym:
Utan glitter (kanske lite omusklad?)
IMG_0350.JPG

Mer glittrig och välpumpad variant:
IMG_0547-e13558436197501.jpg

Diskmaskin lagad, även om det bara är tillsvidare... Bokföringsprogram inlagt och säkerhetskopieringen tillbaka i programmet, nu väntar jag bara på killen som ska installera skrivaren igen! Med lite tur så kommer han nu i efm när han åker hem från jobbet, vi bor nämligen på vägen hem för honom! :D

Eftersom min ansökan om fler timmar på dygnet avslogs så fick jag ta med tvätten till jobbet. tvättstugan hinns inte med. :eek:
I kväll ska det tydligen vara stallmöte, måste motionera kamelen och kanske börja packa för tävlingen som börjar på torsdag. I morgon har jag jour i stallet, ska hoppa kl 20.30 borde kanske bada kamelen efter det. På onsdag räknar jag med att vara i stallet ca 19 om jag åker direkt från jobbet. måste lämna hundarna hos hundvakt, packa allt åt hästen och mig själv för att på torsdag morgon åka till Umeå på tävling.
PHU som sagt var fler timmar på dygnet någon? Eller kan man skita i att jobba?
tired+smiley.jpg

Eftersom min ansökan om fler timmar på dygnet avslogs så fick jag ta med tvätten till jobbet. tvättstugan hinns inte med. :eek:
I kväll ska det tydligen vara stallmöte, måste motionera kamelen och kanske börja packa för tävlingen som börjar på torsdag. I morgon har jag jour i stallet, ska hoppa kl 20.30 borde kanske bada kamelen efter det. På onsdag räknar jag med att vara i stallet ca 19 om jag åker direkt från jobbet. måste lämna hundarna hos hundvakt, packa allt åt hästen och mig själv för att på torsdag morgon åka till Umeå på tävling.
tired+smiley.jpg

Skit i att jobba :up: Du måste ju göra de viktiga sakerna i första hand!

Alltså om jag kunde trolla fram lite extra timmar så skulle jag behålla dem själv! Helst skulle jag vilja att det var väldigt många dagar kvar till den 24...

Men någon på cylinda förstod mina hot... Kvart i tolv var teknikern här... Nu utgör han lite tillsvidare omplåstring tills maken är på benen igen och vi kan handla nya grejer... Slang eländet som vi bytte för två år sedan är trasig igen...
@Barret i vinterkostym:
IMG_0350.JPG

Less is more som det heter, enkelt, tidlöst, elegant och smakfullt i den övre stassen. :up:

Undre, hmmm ... Ja, vad ska jag säga? Vulgärt, smaklöst, för mycket ryssfemmor?

KB201110702039810AR_910313a.jpg
bodybuilder_1201730499_1205350109_4330077.jpg
:wtf:

tired+smiley.jpg

Kan du överklaga avslaget?
Nya intyg?

Oj, vad taggad jag var ikväll då. Och jag som varit fullt upotagen med att titta Outlander och önska att jag tagit med böckerna upp från Sthlm så jag kan verifiera hur nära TV-serien följer böckerna (Outlander-serien har en speciell plats i mitt hjärta... Det var pga den jag tjatade mig till tre veckors språkkurs i Skottland då det begav sig.
@Barret i vinterkostym:
IMG_0350.JPG

Jag brukar sikta på den lvre men så är det ju all julmaten... Så det slutar oftast med den undre...
@Barret: Den andra av @Jeps förslag var lite VÄL pimpad :crazy: så jag rekommenderar en styling för vintern mer i stil med den första :) :up:
Pimped is da shiet... Eller nåt.

Skit i att jobba :up: Du måste ju göra de viktiga sakerna i första hand!
Prioriteringar FTW!!!

Det här ÄR lite mer @Barret än tidigare utgåvor....
images
Me likey. Har alltid hört att randigt får en att se slankare ut.

@Barret ser du ut så här nu efter nattens storm...???
attachment.php
Typ. Men det är inte stormens fel (vi hade nämligen ingen ~nyaaaa). Era elaka Buke-bassilusker bär det fulla ansvaret! J'accuse... Eller var det Sjöochhus?...

1. Jag är sjuk så tyck synd om mig!
2. Ni har inte förstått det här med jul, MORE IS MORE!
3. Min dotter heter Wilma, så kommer hon gifta sig med en Fred i framtiden ska jag tvinga dem att ta Flintstone som efternamn.
4. Jag är bajsnödig och hungrig, men sängen är varmare än "inte-sängen" så jag vill inte gå upp.
5. Ibland är folk dumma i huvudet på riktigt, ba' så ni vet!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka