Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Gjorde du något fynd med hammaren då, tänkte om du slog loss lite pebbles när du ändå satsade på dig själv. ;)

Det var då inte grusvittring iaf för det var i mafiskt berg! :p Det kan visserligen grusvittra det också men det är vanligare i granitbergarter. Det området var lite halvintressant faktiskt, det syntes lite sulfider.

Visst hade de väl en drake i flintstones?
Själv har jag roat mig att köra bil en timme, halvfrysa 2 h och sedan köra till McD, utfodra barn, kört hem, stoppat mitt barn i duschen och snart ska vi iväg på kalas... Helst skulle jag vilja sova... Men tack och lov för mitt ullunderställ! Annars hade jag frusit rejält idag!

Visst hade de väl en drake i flintstones?
Själv har jag roat mig att köra bil en timme, halvfrysa 2 h och sedan köra till McD, utfodra barn, kört hem, stoppat mitt barn i duschen och snart ska vi iväg på kalas... Helst skulle jag vilja sova... Men tack och lov för mitt ullunderställ! Annars hade jag frusit rejält idag!

Nej, en dinosaurie :)

Dino-5.jpg

Hej darlings.
Har äntligen lyckats läsa ikapp denna och blanda på (ihop whatevertråden).
För att fortsätta på vädertemat så kom hösten med isvindar igår. Verkar ha snöat hos @Barret tack och lov är det inte riktigt så illa här.

Om någon kan trolla fram några extra timmar på dygnet de närmsta dagarna skulle jag vara tacksam. @Snurrfian som moderulla borde väl kunna styra upp detta???

Hej darlings.
För att fortsätta på vädertemat så kom hösten med isvindar igår. Verkar ha snöat hos @Barret tack och lov är det inte riktigt så illa här.

Om någon kan trolla fram några extra timmar på dygnet de närmsta dagarna skulle jag vara tacksam. @Snurrfian som moderulla borde väl kunna styra upp detta???

Alltså om jag kunde trolla fram lite extra timmar så skulle jag behålla dem själv! Helst skulle jag vilja att det var väldigt många dagar kvar till den 24...

Men någon på cylinda förstod mina hot... Kvart i tolv var teknikern här... Nu utgör han lite tillsvidare omplåstring tills maken är på benen igen och vi kan handla nya grejer... Slang eländet som vi bytte för två år sedan är trasig igen...

Hej darlings.

Jo... Blev riktigt orolig igår morse när flingorna singlade ner. Det innebär ju att det inte är länge till jag måste klä upp mig i glitter och glansiga kulor. Det sistnämnda är väl ok, även om de är lite i vägen, men glittret ger mig sån klåda :cry:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka