Gjorde du något fynd med hammaren då, tänkte om du slog loss lite pebbles när du ändå satsade på dig själv.Nädå, det blev inte dubbelsidigt Mina kära kollegor hade enormt kul åt det hela
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gjorde du något fynd med hammaren då, tänkte om du slog loss lite pebbles när du ändå satsade på dig själv.Nädå, det blev inte dubbelsidigt Mina kära kollegor hade enormt kul åt det hela
Gjorde du något fynd med hammaren då, tänkte om du slog loss lite pebbles när du ändå satsade på dig själv.
Jag gillade Bambam, tänkte inte så mycket på hans föräldrar . Han var för cool.Men nu har vi kommit från ämnet lite
Vad tycker ni om Barney och Betty?
Jag gillar förresten Wilmas frisyr
Jag gillade Bambam, tänkte inte så mycket på hans föräldrar . Han var för cool.
Förresten, någon som söker nya hörlurar?
http://9gag.tv/p/a9OpYb/sennheiser-s-new-headphones-ad-is-the-weirdest-commercial-ever
Visst hade de väl en drake i flintstones?
Själv har jag roat mig att köra bil en timme, halvfrysa 2 h och sedan köra till McD, utfodra barn, kört hem, stoppat mitt barn i duschen och snart ska vi iväg på kalas... Helst skulle jag vilja sova... Men tack och lov för mitt ullunderställ! Annars hade jag frusit rejält idag!
Nej, en dinosaurie
Nu påskar det. Är det dumt att ha på datorn då?
Påskharen kanske blir sur..
Skumt, lite sent på säsongen för det @Scata, är det Einar som busar igen?!
gamle Einar har gått och lagt sig, han har ju jobbat hårt de senaste veckornaSkumt, lite sent på säsongen för det @Scata, är det Einar som busar igen?!
Jösses - påskar detNu påskar det. Är det dumt att ha på datorn då?
Påskharen kanske blir sur..
Jösses - påskar det
Vad hände med fastan...
Hej darlings.
Har äntligen lyckats läsa ikapp denna och blanda på (ihop whatevertråden).
För att fortsätta på vädertemat så kom hösten med isvindar igår. Verkar ha snöat hos @Barret tack och lov är det inte riktigt så illa här.
Om någon kan trolla fram några extra timmar på dygnet de närmsta dagarna skulle jag vara tacksam. @Snurrfian som moderulla borde väl kunna styra upp detta???
Jo... Blev riktigt orolig igår morse när flingorna singlade ner. Det innebär ju att det inte är länge till jag måste klä upp mig i glitter och glansiga kulor. Det sistnämnda är väl ok, även om de är lite i vägen, men glittret ger mig sån klådaHej darlings.
Har äntligen lyckats läsa ikapp denna och blanda på (ihop whatevertråden).
För att fortsätta på vädertemat så kom hösten med isvindar igår. Verkar ha snöat hos @Barret tack och lov är det inte riktigt så illa här.
Om någon kan trolla fram några extra timmar på dygnet de närmsta dagarna skulle jag vara tacksam. @Snurrfian som moderulla borde väl kunna styra upp detta???