@Jannice: Det är SÅ mammastenen ska dras! Men du måste ju nästan tvinga henne att hitta en Fred nu
Jag håller ögonen öppna efter en åt henne
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Jannice: Det är SÅ mammastenen ska dras! Men du måste ju nästan tvinga henne att hitta en Fred nu
Less is more som det heter, enkelt, tidlöst, elegant och smakfullt i den övre stassen.
Undre, hmmm ... Ja, vad ska jag säga? Vulgärt, smaklöst, för mycket ryssfemmor?
Ogilla!!Jag har influensa tror jag..
Ogilla!!
Själv har jag absolut inte tid att bli något sjuk så håll det där för dig själv är du snäll!
Det beror på... Muta mig så skickar jag inga basilusker...
Mobilen vägrade skriva basilusker. Den envisades med att skriva basilika
Haha, vad förvånad du ska bli när du vill elak-skicka basilusker till någon och så skickar du basilika istället...Mobilen vägrade skriva basilusker. Den envisades med att skriva basilika
Smartfåns är verkligen dumfåns mest egentligen!
Krya på dig! (och skicka inga baciller hit, mitt immunförsvar klarar inte av sådant!)
Haha, vad förvånad du ska bli när du vill elak-skicka basilusker till någon och så skickar du basilika istället...
Vilka mutor vill du ha? Jag beamar upp dem till stjarnhimmel! Fast basilika kan jag tänka mig!Det beror på... Muta mig så skickar jag inga basilusker...
Mobilen vägrade skriva basilusker. Den envisades med att skriva basilika
Vilka mutor vill du ha? Jag beamar upp dem till stjarnhimmel! Fast basilika kan jag tänka mig!
Vilka mutor vill du ha? Jag beamar upp dem till stjarnhimmel! Fast basilika kan jag tänka mig!
CHOKLAD!!!!'
VAR ÄR CHOKLADEN?
Dålig service på detta stället...
Alltså det måste ha blivit något fel med adressen? Stjanhimmel, mjölkgatan universum? Jag har skickat massor!!!VAR ÄR CHOKLADEN?
Hon väntar säkerligen på att basilikan ska ankomma innan chokladen skickas iväg som belöning
Alltså det måste ha blivit något fel med adressen? Stjanhimmel, mjölkgatan universum? Jag har skickat massor!!!
Herregud så kinkigt det ska vara då! Nu är det ju slut på min choklad!! Men om du letar upp stjanhimmel så borde hen kunna dela med sig! För 10 kg choklad är inte nyttigt för någon!Du har stavat fel ju.. Står stjanhimmel ovan
Herregud så kinkigt det ska vara då! Nu är det ju slut på min choklad!! Men om du letar upp stjanhimmel så borde hen kunna dela med sig! För 10 kg choklad är inte nyttigt för någon!