Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Jo men stjanhimmel är en elak jävel
Men då kanske hen blir glad nu då? Efter så mycket choklad menar jag! :up: Så gör jag ett nytt försök när jag får choklad över! Annars kan jag erbjuda äcklig sötlakrits så vi har fått i present, det var nog det äckligaste jag har ätit så påsen kommer nog bli slängd...

:banghead::banghead: Åh vad det går bra för mig med mina studier... Kanske tur att jag blev lynchad direkt... Jag hatar att läsa in grejer utan publik... Och så ska man hålla sig inom tre minuter, först är det fem minuter, jag skär ner och nu är det bara på två minuter... :banghead::yuck::nailbiting:

Annars är detta dagens känsla:
10344772_776384972422983_6963559518606054612_n.jpg

Men då kanske hen blir glad nu då? Efter så mycket choklad menar jag! :up: Så gör jag ett nytt försök när jag får choklad över! Annars kan jag erbjuda äcklig sötlakrits så vi har fått i present, det var nog det äckligaste jag har ätit så påsen kommer nog bli slängd...
Även äckligt godis är godis! Man slänger inte sånt. (Även om man borde)

Precis.. man äter ändå upp körsbärslikören i Aladdin-asken..

:d

Du är den första jag träffat som gillar den.. Vad har du för magisk kontakt med Marabou som gör att de behåller den för din skull?:cautious:

I'm connected you know... :cool:

Har nog hört en till som gillar den. Hen är också lite underlig. ;)

Något fel måste det ju vara för annars är du ju helt perfekt... Så du får tycka om dem! ;)
Men goda är de inte... :yuck:

Jodå, de är jättegoda. Annars hoppar jag gärna över Aladinn :yuck: :wtf: Nej, ge mig NK-Mint eller deras saffranspraliner vilken dag som helst! :love: Helt ärligt, man får orgasm av NK-Mint :love: :love: och då gillar jag egentligen inte mint+choklad :o

Jag har annars tänkt att det skulle vara perfekt om jag fick @Barret som offer i secret santa. Vet precis vad hon skulle få. (Det gör nog alla i den här tråden) :angel::angel:

Du menar LILA julgranspynt? :angel: :devil:
Aaw, ni är ju för gulliga! Lila är ju så fint!!! :love:

Det är ju den som är god ju! :D
:meh:
Du är den första jag träffat som gillar den.. Vad har du för magisk kontakt med Marabou som gör att de behåller den för din skull?:cautious:
Undrar jag med. Jag undrar även om det skulle vara möjligt att @athena_arabians tog ett snack med sin kontakt och fixade tillbaka Noisette-virveln? Den var ju det godaste med hela asken :mad:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Storlek röd Kong?
  • Valp 2024
  • Liten fodertunna?

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka