Vill du verkligen se ut så här...Aaw, ni är ju för gulliga! Lila är ju så fint!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vill du verkligen se ut så här...Aaw, ni är ju för gulliga! Lila är ju så fint!!!
Vill du verkligen se ut så här...
Speciellt ihop med det röda.Oh my...
Vill du verkligen se ut så här...
Google is your friend darling.Vart hittar du alla bilder? vem har på allvar en sådan gran hemma?
nä hen är inte min vän. hjälper mig inte som jag vill alla gånger.Google is your friend darling.
Du borde väl kunna snappa upp google när det swischar förbi där ute i cyberrymden där du bor...nä hen är inte min vän. hjälper mig inte som jag vill alla gånger.
Du borde väl kunna snappa upp google när det swischar förbi där ute i cyberrymden där du bor...
Fast den kändes ju mer rosa... Och rosa undviker jag som pestenVill du verkligen se ut så här...
Ouff, känner redan klådan riva i min bark. Men fint var det. Vad är det de säger "Vill man vara fin får man lida pin?"
Åhhhhh vilken lycka, Grattis i efterskott förresten!Jag håller tummar och tår! Själv fick jag världens bästa present igår när jag fyllde. Hagelbössan som jag har tjatat om att få köpa fick jag nu istället! Så nu håller jag på och fyller i papper för att skicka in till polisen!
Tack! Jag tycker att den är lite lik Einar? Jag måste åka och köpa mig en rem till bössan och så vill jag ut och skjuta typ nu!!! Hoppas att du hittar något kul i Delsbo!Åhhhhh vilken lycka, Grattis i efterskott förresten!
P.s jag ska åka till Jaktia i Delsbo imorgon och kolla in utbudet....
Roligt med brevväxling till polisen? Vi har nog lite olika syn på födelsedagsnöjen. Själv är jag glad om jag får blåsa upp några ballonger...Jag håller tummar och tår! Själv fick jag världens bästa present igår när jag fyllde. Hagelbössan som jag har tjatat om att få köpa fick jag nu istället! Så nu håller jag på och fyller i papper för att skicka in till polisen!
Jag har inte så mycket otalt med polisen så jag tycker att det går bra! Dessutom har vi lite upp på dem när de tappade bort makens inlämnade och kvittoförda vapenlicens sist, när vi hade påpekat det så kom hans licens med vändande post...Roligt med brevväxling till polisen? Vi har nog lite olika syn på födelsedagsnöjen. Själv är jag glad om jag får blåsa upp några ballonger...
Förövrigt hade jag... Besök... Igår