Yabba dabba do!!!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Wilma! I'm hoo-ome!Yabba dabba do!!!!
Barney och Betty. Och Bambam!Vad hette det andra paret? De som bodde grannar?
Vad hette det andra paret? De som bodde grannar?
Stennamn, som Flinta. Rubble, pepples = grus.Barney och Betty Rubble De heter Granit på svenska, fråga mig inte varför!
@Mia_R: Var visst tvåa på bollen
Stennamn, som Flinta. Rubble, pepples = grus.
Egentligen letade jag efter klippet där de svenska besökarna sjunger, men ni får nöja er med det här så länge.
Barney och Betty. Och Bambam!
Barney och Betty Rubble De heter Granit på svenska, fråga mig inte varför!
@Mia_R: Var visst tvåa på bollen
JO såklart jag frågarPersonligen är jag glad att jag inte är så stark, isåfall hade jag nog slagit av mig själv benet för två år sedan när jag var ute i fält och liksom missade lite (fråga inte!)
Äsch, jag har en crush on för muskulösa herrar, så jag tänkte isåfall skola om mig...Tja, borrare brukar väl inte vara riktigt så där stora men nog har de muskler
JO såklart jag frågar
VAD HÄNDE
Ajajajajaj Lite lätt halt efter det va?Jag var ute och knackade häll (tog prover). Berg kan vara rätt hårt så man får ta i och försöka slå efter eventuella klyvplan. På något sätt blev det så att jag slog emot mig själv, studsade lite på berget och smällde rakt på smalbenet
Ajajajajaj Lite lätt halt efter det va?
Jag hoppas du slog på rätt ben då, så att du inte var dubbelsidigt halt på båda bak.Nja, det var jag redan innan Jag blir sned när jag inte skött träningen och varit till naprapaten regelbundet
Jag hoppas du slog på rätt ben då, så att du inte var dubbelsidigt halt på båda bak.