Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Alla katter är "små" om dom inte är i jämnhöjd med en vuxen tiger, hälsar Bosse... särskilt katt-damer*viskar* De är inte små Enligt vet är den långhåriga helt ok i vikt men ska inte gå upp. Hon väger strax under 6 kg och den andra väger nog lite mer men är inte fet
Hrmmm, mankeSa hon som har en häst med manken Allan.
Jahaaaa min Bosse är en hårig tegelsten@Jeps:
Bra att veta. Jag har ingen aning vad det var för mix i de där katterna, men midja hade de. Och när man kände på dem fanns inte ett uns överflödigt fett. men de vägde tamigfan som håriga tegelstenar.
Åhhhhh vill haaaaaaaAugh... Låtom oss icke förledas in i frestelse. En av min lill-pricks systrar söker nytt hem... Gissa vem som är sugen. Och till skillnad från lill-prick så är denna tjejen utställningsbar...
Somliga har helg hela tiiiiden, semeeeester kallas det!NU TAR JAG HEEEEEELG!
BA' SÅ NI VEEEEET!
Om du tänker på kretsloppet är du en glad, (kåt vet vi redan att du är ) och tacksam matte och äter upp maten, sen kan du bajsa i syrénhäcken så får du blommor att koka saft på även nästa år.Men jag är snäll, jag tänker på hela kretsloppet! Jag slänger dem i syrenhäcken och de bryts ner där och ger syrenen näring. Det är säkert något djur som hinner smaska lite på dem också
Sedan gör jag syrensaft av blommorna
Om du tänker på kretsloppet är du en glad, (kåt vet vi redan att du är ) och tacksam matte och äter upp maten, sen kan du bajsa i syrénhäcken så får du blommor att koka saft på även nästa år.
MEN FÖR I H-VETE
Här sitter man glatt framför skärmen under en stilla tisdagkväll, tråden är lugn och håller ett lagom semester-tempo...
VAD HÄNDER
Man tar BARNET, en helt vanlig onsdag, och åker till staden för att inhandla förnödenheter och förnödenheter (aka leksak) och när man kommer tillbaka SÅ ÄR TRÅDEN HUX-FLUX LÅST OCH NR 3 har uppenbarat sig...
SLUTA VARA PÅ JOBBET OM NI SKA VARA SÅ HÄR JOBBIGA
Det tog en stund att läsa ikapp faktiskt!!!
Och hur tusan ska jag hinna läsa ikapp de 25-30 sidor ni producerad under mitt frånvarå då? vavAVA????
Tänk på att gamla gubar som bodde i en lådda med sin soner bådda... eh... just det, kom visst av mig litte där... gamla gubbar inte läser så snabbt
@Pegasus63 ju ar bäck! Aj så jo lajk maj inlag. Jag kör lite engelska så övergången går smidig för dig!
Jess I äm, gåiin to riida icap alla inlejs növ ju nåv. Kan tejk a small tid
Jess I äm, gåiin to riida icap alla inlejs növ ju nåv. Kan tejk a small tid
Undvik migräntråden bara, jag och @Jeps höll på att avlida pga akut facepalm-syndrom och den dödade @Snurrfians dator
Oh! Vandrar genast iväg för att kolla vad som inträffat i migräntråden...
Glöm inte BARN.Flogging dead horses är nog den bästa beskrivningen...