Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead::banghead:
Fast nu är det föreningslivet som jag håller på att bli tokig på... Varför kan inte innebandy föreningen inse att fotbollen håller på hela september? Och tro att föräldrarna ska betala in medlemsavgift till innebandyn innan träningen kan dra igång på allvar... :banghead::banghead::banghead::arghh:

NU TAR JAG HEEEEEELG!

BA' SÅ NI VEEEEET!

KKgL784.gif

Augh... Låtom oss icke förledas in i frestelse. En av min lill-pricks systrar söker nytt hem... Gissa vem som är sugen. Och till skillnad från lill-prick så är denna tjejen utställningsbar...
Åhhhhh :love: vill haaaaaaa
P.s kan man lära dom att bli apportörer på fågel i vatten?? (seriös fråga faktiskt, då det kommer att införskaffas hund här såsmåningom som vi ska kunna ha med på fågeljakten + ställa ut + bruks mm.)

Men jag är snäll, jag tänker på hela kretsloppet! Jag slänger dem i syrenhäcken och de bryts ner där och ger syrenen näring. Det är säkert något djur som hinner smaska lite på dem också :up:

Sedan gör jag syrensaft av blommorna :idea:
Om du tänker på kretsloppet är du en glad, (kåt vet vi redan att du är ;)) och tacksam matte och äter upp maten, sen kan du bajsa i syrénhäcken så får du blommor att koka saft på även nästa år. :idea:

Om du tänker på kretsloppet är du en glad, (kåt vet vi redan att du är ;)) och tacksam matte och äter upp maten, sen kan du bajsa i syrénhäcken så får du blommor att koka saft på även nästa år. :idea:

Tror grannarna skulle ta lite illa upp då. Jag vill gärna hålla dem glada för de är kattvakt när det behövs.

MEN FÖR I H-VETE :rage:

Här sitter man glatt framför skärmen under en stilla tisdagkväll, tråden är lugn och håller ett lagom semester-tempo... :angel:

VAD HÄNDER :nailbiting::arghh:

Man tar BARNET, en helt vanlig onsdag, och åker till staden för att inhandla förnödenheter och förnödenheter (aka leksak) och när man kommer tillbaka SÅ ÄR TRÅDEN HUX-FLUX LÅST OCH NR 3 har uppenbarat sig... :eek::eek::eek:

SLUTA VARA PÅ JOBBET OM NI SKA VARA SÅ HÄR JOBBIGA :rage:
Det tog en stund att läsa ikapp faktiskt!!!

Och hur tusan ska jag hinna läsa ikapp de 25-30 sidor ni producerad under mitt frånvarå då? vavAVA????
Tänk på att gamla gubar som bodde i en lådda med sin soner bådda... eh... just det, kom visst av mig litte där... gamla gubbar inte läser så snabbt

Jess I äm, gåiin to riida icap alla inlejs növ ju nåv. Kan tejk a small tid :cautious:

Du, det tejkade småll tid att parsa the där inlej också! Tid jag borde använt på att städa och packa! Allt är ditt fel! :rage::rage::rage:

Vad ska man ta sig till när man näppeligen vill städa, inte tänker tvätta, och absolut vägrar att packa - när man insett att man måste åka imorgon? Helst stiga upp vid fyratiden och köra direkt, så man kanske kommer fram innan det blir mörkt i alla fall? :arghh:

Skita i att ställa huset i ordning för att bli tomt och åka utan packning? :idea:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka