Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Du, det tejkade småll tid att parsa the där inlej också! Tid jag borde använt på att städa och packa! Allt är ditt fel! :rage::rage::rage:

Vad ska man ta sig till när man näppeligen vill städa, inte tänker tvätta, och absolut vägrar att packa - när man insett att man måste åka imorgon? Helst stiga upp vid fyratiden och köra direkt, så man kanske kommer fram innan det blir mörkt i alla fall? :arghh:

Skita i att ställa huset i ordning för att bli tomt och åka utan packning? :idea:

Gör ju mitt bästa för att hålla dig kvar här, så du inte försvinner in verkligheten för gott och glömmer oss...

Förresten @Pegasus63 wälkom tellbacks.

Sank ju verri mötch.

Ni skulle bra veta vilka abstinens problem jag har haft där ute i den förskräckliga verkligheten, inga drakar eller enhörningar, inga moderullor eller inläggs skrivare, bara "vänner", fish&chips och den där brygden dom kallar "beer" eller "lager".

Riktigt gott att vara tillbaka så man får vara med alla riktigt sköna personligheter här i tråden och övriga buke :bow:

Sank ju verri mötch.

Ni skulle bra veta vilka abstinens problem jag har haft där ute i den förskräckliga verkligheten, inga drakar eller enhörningar, inga moderullor eller inläggs skrivare, bara "vänner", fish&chips och den där brygden dom kallar "beer" eller "lager".

Riktigt gott att vara tillbaka så man får vara med alla riktigt sköna personligheter här i tråden och övriga buke :bow:
Inte vänner då? Du vet, en riktig vän är en kåt vän, vet inte hur det är med "vänner" dock. :confused:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka