athena_arabians
Trådstartare
Glöm inte BARN.
Fast det var de man inte fick piska va? Eller var det dem man skulle piska? Jag blev förvirrad av alla ologiska resonemang
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Glöm inte BARN.
Sålänge de inte straffas kan man piska dem, men då ska det vara helt omotiverat.Fast det var de man inte fick piska va? Eller var det dem man skulle piska? Jag blev förvirrad av alla ologiska resonemang
Sålänge de inte straffas kan man piska dem, men då ska det vara helt omotiverat.
Annars tänkte jag mig att man flåggade den deadade horsen in a BARN.
Augh... Låtom oss icke förledas in i frestelse. En av min lill-pricks systrar söker nytt hem... Gissa vem som är sugen. Och till skillnad från lill-prick så är denna tjejen utställningsbar...
Du, det tejkade småll tid att parsa the där inlej också! Tid jag borde använt på att städa och packa! Allt är ditt fel!
Vad ska man ta sig till när man näppeligen vill städa, inte tänker tvätta, och absolut vägrar att packa - när man insett att man måste åka imorgon? Helst stiga upp vid fyratiden och köra direkt, så man kanske kommer fram innan det blir mörkt i alla fall?
Skita i att ställa huset i ordning för att bli tomt och åka utan packning?
Gör ju mitt bästa för att hålla dig kvar här, så du inte försvinner in verkligheten för gott och glömmer oss...
Jag råkade hamna på hippsons FB inlägg om samma sak, men hoppade snabbt ut. Djupa andetag...Undvik migräntråden bara, jag och @Jeps höll på att avlida pga akut facepalm-syndrom och den dödade @Snurrfians dator
FY dej - nu har jag skrattat så tårarna rinner, hur snyggt är det på en skala??????
FY dej - nu har jag skrattat så tårarna rinner, hur snyggt är det på en skala??????
Min kjol är trasig...
En drake bet i den...
Nä,, fastnade i köksstolen..
Har du också läst poesi-tråden eller är det jag som plötsligt läser allt som poesi....Min kjol är trasig...
En drake bet i den...
Nä,, fastnade i köksstolen..
Har du också läst poesi-tråden eller är det jag som plötsligt läser allt som poesi....
Förresten @Pegasus63 wälkom tellbacks.
Inte vänner då? Du vet, en riktig vän är en kåt vän, vet inte hur det är med "vänner" dock.Sank ju verri mötch.
Ni skulle bra veta vilka abstinens problem jag har haft där ute i den förskräckliga verkligheten, inga drakar eller enhörningar, inga moderullor eller inläggs skrivare, bara "vänner", fish&chips och den där brygden dom kallar "beer" eller "lager".
Riktigt gott att vara tillbaka så man får vara med alla riktigt sköna personligheter här i tråden och övriga buke