Har du också läst poesi-tråden eller är det jag som plötsligt läser allt som poesi....
Nä,, jag ligger efter med läsningen i tråden så vet inte vad ni pratar om.
Jag vet bara att eftersom jag nu ingen kjol har,
Får jag gå med rumpan bar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har du också läst poesi-tråden eller är det jag som plötsligt läser allt som poesi....
Inte vänner då? Du vet, en riktig vän är en kåt vän, vet inte hur det är med "vänner" dock.
Nä,, jag ligger efter med läsningen i tråden så vet inte vad ni pratar om.
Jag vet bara att eftersom jag nu ingen kjol har,
Får jag gå med rumpan bar.
Kallar du mig för kåt?! Det är det ju @athena_arabians som är, eller hennes ollonborrare, eller alla andra i den här tråden som klagar på uteblivna inkilningar. Eller jag med när det faller sig så.Meeen ALLA vet ju att vänner som INTE finns den här eminenta tråd som rör alla livets nödvändigheter och goden, inte är RIKTIGA vänner.
De är bara fantasifoster
Jag ska genast komma och skymma den för åsyn från icke önskvärda med mina bara händer.
Räcker inte bara med händer.
Stor rumpa.
Kallar du mig för kåt?! Det är det ju @athena_arabians som är, eller hennes ollonborrare, eller alla andra i den här tråden som klagar på uteblivna inkilningar. Eller jag med när det faller sig så.
Äsch då, din rumpa är säkert smiskvänlig
Haha.. Är det Fräcka Fredag idag på Buke?
Har du verkligen tittat på poesitråden?! X-rated hexameter säger jag bara, kryddad med lite Havamal och Kalevala tack vare @Monstermom och @Dentaku.
Nä vilken tråd är det?
Har du verkligen tittat på poesitråden?! X-rated hexameter säger jag bara, kryddad med lite Havamal och Kalevala tack vare @Monstermom och @Dentaku.
Ska du dra in mig i den här tråden också?
Jag klagar inte.... har aldrig gjort...eller alla andra i den här tråden som klagar på uteblivna inkilningar.
Meh, det rimmade ju inte, är det haiku
Räcker inte bara med händer.
Stor rumpa.
Meh, det rimmade ju inte, är det haiku
Är mätt, så jag får inte plats med sprit i magen. Tips någon?
Vill tröst supa eftersom min tecknade man ännu inte kommit för att hämta mig