athena_arabians
Trådstartare
@athena_arabians duktig kisse? Eller äckelkatt? Just bara i hänseende med mördandet.
Jag borde verkligen sova några timmar till
Hon är alltid söt och duktig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@athena_arabians duktig kisse? Eller äckelkatt? Just bara i hänseende med mördandet.
Jag borde verkligen sova några timmar till
Skällde ut puckogrannen. Tror han förstod att jag inte uppskattar att man försöker bryta sig in genom mitt köksfönster.
Skällde ut puckogrannen. Tror han förstod att jag inte uppskattar att man försöker bryta sig in genom mitt köksfönster.
Det var nog ungefär så jag såg ut. En mycket spak ung man kom och knackade på dörren för att be om ursäkt. Han funderar på en vit månad...Du tror det?Borde ha fungerat om du verkligen såg ut så här
![]()
![]()
Tror tyvärr inte han varit till någon större nytta med tanke på skicket han var i.Han kanske ville bryta sig in någon annanstans?*wink wink nudge nudge*
![]()
Det var nog ungefär så jag såg ut. En mycket spak ung man kom och knackade på dörren för att be om ursäkt. Han funderar på en vit månad...
Även om jag älskar mitt jobb, och det gör jag verkligen, så känns åtta timmar jävligt långt idag. Varförvarförvarför snapsade jag igår?
Jag slutade. Men jag och snapsar hår inte ihop. Att jag aldrig lär migDu skulle ju sluta dricka kräftor sa jag ju!![]()
Du och min granne kanske skulle ta ett snack? Han verkar inte heller gå ihop med snapsen.Jag slutade. Men jag och snapsar hår inte ihop. Att jag aldrig lär mig![]()
Jag slutade. Men jag och snapsar hår inte ihop. Att jag aldrig lär mig![]()
Nu är det dags att lasta hästen för att åka på tävling. Wish me luck!
Tack, den är redan avklarad i morgonsol på altanen. Skönt med semester.Vill du komma över på frukost?![]()
Tack, den är redan avklarad i morgonsol på altanen. Skönt med semester.![]()
Möjligtvis. Fast de går under grupp sex, så mer troligt att de ställer eller stöter upp fåglarna. De har en del gemensamma rötter med pointer också, även om mina två inte har mkt jaktinstinkt.Åhhhhhvill haaaaaaa
P.s kan man lära dom att bli apportörer på fågel i vatten?? (seriös fråga faktiskt, då det kommer att införskaffas hund här såsmåningom som vi ska kunna ha med på fågeljakten + ställa ut + bruks mm.)
Möjligtvis. Fast de går under grupp sex, så mer troligt att de ställer eller stöter upp fåglarna. De har en del gemensamma rötter med pointer också, även om mina två inte har mkt jaktinstinkt.