athena_arabians
Trådstartare
Kanske någon balanseringsvikt som lossnat?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, får du rattfrossa så behövs balansering. La du om själv eller hade du en verkstad som fixade det? Ridit på någon kant så framvagninställningen fått sig en törn?Kanske någon balanseringsvikt som lossnat?
Kanske någon balanseringsvikt som lossnat?
Snart har du till några grillspettKisse kom precis in med middagen den var väldigt färsk eftersom den fortfarande levde
Den står helst still. Eller drar åt det håll stallet är.Om du släpper tyglarna, går den rakt fram eller drar den åt något håll?
Hmmm, låter som klassiskt fall av soppa-torsk och möjligen att ena bromsen ligger an, säkerligen en kombination.Den står helst still. Eller drar åt det håll stallet är.
Just som jag misstänkte. Skulle kanske byta från diesel?Hmmm, låter som klassiskt fall av soppa-torsk och möjligen att ena bromsen ligger an, säkerligen en kombination.
Ja ibland funkar det att byta - du kanske ska prova något bio-bränsle?!Just som jag misstänkte. Skulle kanske byta från diesel?
Ja ibland funkar det att byta - du kanske ska prova något bio-bränsle?!
Han är inte så förtjust i det och dessutom försöker vi minska på sockret tillsammans.Betfor kanske?
Staaaackars @JanniceGoooooo'morron hönor och tupp! Jag har sån värk i fingrarna idag efter att ha slagit stolp i regnet nästan hela dagen igår så fram med sympatin nu
Man har inte blivit ömkad på rätt sätt innan Mr T kommer in i bilden, det vet väl alla?Naw, en Mr T-ömkan!