Man har inte blivit ömkad på rätt sätt innan Mr T kommer in i bilden, det vet väl alla?
Står inte det med i grundlagen att man ska veta det?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man har inte blivit ömkad på rätt sätt innan Mr T kommer in i bilden, det vet väl alla?
Om inte så borde det göra det. Mer Mr T åt folket, tycker jag.Står inte det med i grundlagen att man ska veta det?
Om inte så borde det göra det. Mer Mr T åt folket, tycker jag.
Han är inte så förtjust i det och dessutom försöker vi minska på sockret tillsammans.
Havre, säger bara en sak, H.A.V.R.E.Den står helst still. Eller drar åt det håll stallet är.
@Jannice: Stackars Jannice
Jag har haft spadag här hemma för typ 40 små kompisar, de klagade dock på att det blev för varmt så nu står de i kylen i ett litet läkningsbad bestående att salt, socker och dill... Det finns viss risk att de sedan förvandlas till kvällsmat om ett par dagar...
Ligger och semesterdrar mig lite medan jag nynnar på Orups gamla klassiker från 80-talet ... "...för jag har bara, soool hos mig!"Goooooo'morron hönor och tupp! Jag har sån värk i fingrarna idag efter att ha slagit stolp i regnet nästan hela dagen igår så fram med sympatin nu
Är den inte enklare att bara tanka hem receptet så du har till nästa gång kisse kommer hem med råvarorna?Får jag komma hem till dig istället för att åka med särbon hem till honom?
Är den inte enklare att bara tanka hem receptet så du har till nästa gång kisse kommer hem med råvarorna?
Snabbt nu @Snurrfian, mängderna på socker, salt och dill till @athena_arabians!Mördaren har precis gått ut igen...
Du vet inte förrän du provat!Neh, jag tror inte kräftlag går så bra med möss/sork
Du vet inte förrän du provat!
Hälsa!God morgon! Jag är ledig idag och ska träffa fina underbara @Micks
Lucern då kanske.
Havre, säger bara en sak, H.A.V.R.E.
Får Krafft muskel.
Får det också, just nu i ökad mängd. + järntillskott, mash och glucosaminer.
När jag tänker efter så äter nog kräket bättre än jag.
Gillar det mesta. han är en livsljutare.Min första häst älskade Mentos, det kanske vore något? Hon tyckte om sura bumlingar också och glass...