http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Den här lilla flashfilmen om världens undergång måste ju bara ses, förresten.
Hahahahhaha, det där var min humor det!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
http://www.albinoblacksheep.com/flash/end
Den här lilla flashfilmen om världens undergång måste ju bara ses, förresten.
Det där måste definitivt testas @Jannice
Skynda dig att göra HLR!!Hittade en "gåva" på bron när jag kom hem nu...
Skynda dig att göra HLR!!
Jag skulle gärna hjälpa dig då det är något som även ligger mig varmt om hjärtat. Men jag har inget bra track record med vädergudarna . Här fick jag akut köpa en regnrock igår. Tur att jag jobbar på ett ställe som har sånt (varselklass 3 dessutom så nu syns jag )Goumårrrrrron!
Kan någon vara snäll och ringa hösten och säga att hen inte är välkommen än?
Det är så j*vla blött hemma nu så hästarna kan snart simma runt i hagen
Jag skulle gärna hjälpa dig då det är något som även ligger mig varmt om hjärtat. Men jag har inget bra track record med vädergudarna . Här fick jag akut köpa en regnrock igår. Tur att jag jobbar på ett ställe som har sånt (varselklass 3 dessutom så nu syns jag )
Galenskap hejar jag alltid på. Det känns så betryggande att veta att jag inte är ensam@Barret du fanns här! Du gav kramar och likes när jag behövde det som mest. (plus att du hejat på i alla mina galenskaper)
Galenskap hejar jag alltid på. Det känns så betryggande att veta att jag inte är ensam
Godmorgon eller nå... Jävla skit virus har satt sig på halsen/luftvägarna... Ingen feber men hostan från helvete och när jag försöker sova så slår det stopp i luftrören, det är inte så rogivande att var 20 min få kasta sig upp och försöka få ner luft... Efter att ha gått på kuddjakt i huset så kunde jag tillslut somna vid halv fyra tiden och vakna kl 6... Efter att jag hade skickat iväg ungarna till skolan så sov jag 30 min till, tills skrivar supporten ringde och förklarade hur jag skulle bära mig åt för att få ut en rapport, lagom enkelt när man nästan sover... Så dagen kan väl i stort sett bara bli bättre...