Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Bara så ni vet så är livet helt jefla underbart just nu. Jag vill tacka er alla i tråden för att ni hjälpt mig genom den här sommaren. @Scata @Barret @athena_arabians @Jannice @ullo @alla!!! Tack åter igen!
Det är nästan så att man tror att Bumpo har bumpat, sanna mina ordBara så ni vet så är livet helt jefla underbart just nu. Jag vill tacka er alla i tråden för att ni hjälpt mig genom den här sommaren. @Scata @Barret @athena_arabians @Jannice @ullo @alla!!! Tack åter igen!
Den där kändes lite onödigt brutal... Kunde de inte gjort en som redan såg död ut iaf?Vem av er bakar denna till min födelsedag nästa år?
Det har hen väl också? . Väl bekomme, för övrigt. Ni andra måste också se till att bli inkilade lite oftare, eftersom jag själv aldrig blir det får jag leva genom era bravader.Det är nästan så att man tror att Bumpo har bumpat, sanna mina ord
Host harkel Hur kan ni tro det...Det är nästan så att man tror att Bumpo har bumpat, sanna mina ord
Visste du inte om att vi alla är synska? @athena_arabians smittade av sig.Host harkel Hur kan ni tro det...
Visste du inte om att vi alla är synska? @athena_arabians smittade av sig.
Vad bra. Jag förväntar mig en fullständig redogörelse, med detaljerade illustrationer, imorgon då.Jag får i kväll också!