Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
@bumpo
10013972_802598313102245_1638444453_n.jpg

Okej jag tar tillbaka det jag skrev tidigare... Det kunde bli sämre... Daghunds eländet lyckades leta på buljongtärningar i bilen, var de kom ifrån har jag inte en aning, jag använder nästan aldrig buljongtärningar, och tryckt i sig ett antal... Vi pratar alltså hunden som brukar matvägra, inte går att muta med godis nämnvärt osv... Men buljongtärningar var tydligen gott... Lite salt dock så hon har hinkat i sig litervis med vatten och sedan hade hon den goda smaken att spy upp allt över hela köksgolvet och dörrmattan... :banghead: Så jag har roat mig med att skura golv och matta idag... :meh:

Okej jag tar tillbaka det jag skrev tidigare... Det kunde bli sämre... Daghunds eländet lyckades leta på buljongtärningar i bilen, var de kom ifrån har jag inte en aning, jag använder nästan aldrig buljongtärningar, och tryckt i sig ett antal... Vi pratar alltså hunden som brukar matvägra, inte går att muta med godis nämnvärt osv... Men buljongtärningar var tydligen gott... Lite salt dock så hon har hinkat i sig litervis med vatten och sedan hade hon den goda smaken att spy upp allt över hela köksgolvet och dörrmattan... :banghead: Så jag har roat mig med att skura golv och matta idag... :meh:
Du vet att efter en sån heroisk övning så är det heeeeeeelt lagligt att ta fram en flaska vin och hinka i sig... :angel:
Det är f.ö. sånna där små detaljer som gör att vi fortfarande har "hund-paus"... :wtf::crazy:

Du vet att efter en sån heroisk övning så är det heeeeeeelt lagligt att ta fram en flaska vin och hinka i sig... :angel:
Det är f.ö. sånna där små detaljer som gör att vi fortfarande har "hund-paus"... :wtf::crazy:
Jag lutar mer åt whisky, det borde kunna göra underverk med min hals också... Jag börjar galet nog bli sugen på en valp... Av samma ras som min egen galning, han är fyra nu så hans ungdomssynder börjar få lite rosa moln, jag menar tugga i sig telefonkabeln är ju rätt gulligt? och alla bäddar som han massakrerade är rätt kul att tänka tillbaka på, att jag just där och då med all j*vla stoppning som på något väldigt märkligt sätt verkade föröka sig när det kom utanför bädden och fyllde dammsugaren flera gånger, svor på att aldrig någonsin skaffa mig en valp, det kan jag väl aldrig ha menat? :angel: Det skulle ju vara perfekt nu när jag ska plugga under ett par år! :D Min make däremot han envisas med att vara realist och ifrågasätter mitt minne rätt rejält... :angel:

@Snurrfian En annan fick idag ta ett sorgset farväl av en av sina Vagabond-ballerinaskor... Liten prick har kommit på hur man får ner grejer från byrån i hallen :meh:
RIP skorna! :cry: Jag sa nöjt till min make att tänk huliganen har visserligen gjort mycket tok men skorna ha han låtit bli, varpå maken raskt påminde mig om uppåt fem par skor som visst hade fått gå till de sälla jaktmarkerna :angel: Förträngning kallar jag det, maken hade betydligt värre uttryck! ;)

RIP skorna! :cry: Jag sa nöjt till min make att tänk huliganen har visserligen gjort mycket tok men skorna ha han låtit bli, varpå maken raskt påminde mig om uppåt fem par skor som visst hade fått gå till de sälla jaktmarkerna :angel: Förträngning kallar jag det, maken hade betydligt värre uttryck! ;)
Jo, det var väldigt sorgligt. Jag tänkte hålla en högtidlig minnesstund för skon, så fort jag hittat dess sörjande maka. Ni är alla inbjudna. På grund av bristfälliga finanser får ni dock stå för fikat efteråt själva. Om ni inte kan närvara men ändå vill visa er sympati får ni gärna donera pengar till någon välgörenhetsorganisation, som till exempel Rädda Ballerinaskorna, Skofonden eller Skoskåpsfonden. Tack för ert stöd i denna svåra stund.

In other news så tog jag för första gången bort en Facebook-vän på grund av deras politiska övertygelse. Jag fick helt enkelt en våldsam allergisk reaktion mot deras SD-positiva inlägg, där de bland annat hyllade Jimmie Åkesson och kallade ett av hans tal "starkt och rörande" varefter de sände en ful gliring mot de som protesterade mot hans tal...

Bra gjort @Barret.
Här ösregnar det så jag får väl ta fram 1000 kronors regnstället. Så ser ni något illgula som drar fram en hund och försöker hejda en annan hund så är det jag.
Förresten så fick hästen även träffa kiropraktorn igår. Hon tyckte det var "intressant". Är väl ändå tusan om det inte ska bli en Ferrari av min folkvagn till slut.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka