Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Till alla i den här tråden!

10514557_10152513172620842_3107084615175127545_n.jpg

It ain't me!

Ni som är så duktiga med ord, vad heter det når den som är UTRUSTAD med kilen får ligga? Eftersom jag inte under någon omständihet släpper till där bak så kan jag ju inte bli inkilad menar jag...

Gett inkilning? Inkilat?

Är till och ha kul i helgen? ;) :sneaky: :D

Nja, inte så roligt, håller på att ge "språklektioner" till några av mina polska arbetskamrater:devil:

Fast lite roligt blir det nog, får besök av en Marockansk tjej (som är på besök hos sin väninna och hennes svenska man), så det blir till att plugga vätt och etikett så man inte gör något dumt :D (Saknar ängeln/helgon smileyen)

Ni som är så duktiga med ord, vad heter det når den som är UTRUSTAD med kilen får ligga? Eftersom jag inte under någon omständihet släpper till där bak så kan jag ju inte bli inkilad menar jag...
Kilen är använd... använt kilen... begagnat kilen... chillat med kilen... :idea:
P.s fast att du har kilat in (snurris förslag) är nog det bästa :up::D
P.p.s tänk på var du kilar in liksom... :angel:

Jag jobbar på norska sidan av gränsen, i Fredrikstad, och bor i Tibro, så jag åker förbi Uddevalla varannan fredag och söndag på väg till och från jobbet.

Är inte så att jag försöker stalka dig, men om du känner för en kopp kaffe med "tokig" gubbe någon söndag jag är på väg till jobbet så säg till :)

Hjälp! Jag har en berusad fästing som är lös i huset! :eek: :nailbiting:
Vad göra? Törs jag sova här inatt eller ska jag ta alla djuren och låsa in mig i bilen?

Jag plockade en fästing på ena kissen och noterade att jag hade ett par droppar vin kvar i mitt glas, så efter att jag placerat fästingen på min "att-göra-lista", bokstavligt talat, så droppade jag vinet på den för att se hur den reagerade. :d Den kröp lite i vinfläcken och låg sedan stilla, länge. Jag tänkte om den dog så gjorde den det mitt i ett rus och annars så kanske den fick mer smak för rödvin istället för rött blod. :idea:

Hur som helst, jag glömde bort den och nu är den försvunnen, bara den torra rödvinsfläcken på papperet är kvar, av festprissen finns inte ett spår! :arghh: :down:

Vad göra? Ställa fram vinet och hoppas den kommer för mer? Har de dåligt ölsinne/vansinne? Kommer den börja skråla och ragla runt i mitt kök så porslinet yr, eller kommer den krypandes under natten och vill hångla? :wtf:

Eftersom den är minderårig så är det ju inte jag som bjudit den på vin eller skriver texten, det är min "kompis". :angel:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka