Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
@Jannice det är antagligen jag!
Nej för jösse namn, den har jag ju till håret!
Ni som är så duktiga med ord, vad heter det når den som är UTRUSTAD med kilen får ligga? Eftersom jag inte under någon omständihet släpper till där bak så kan jag ju inte bli inkilad menar jag...
Med tanke på att maken snodde min hårfön redan igår för att få igång sitt krossverk så tror jag på hårfönens kraft!
Gett inkilning? Inkilat?
Är till och ha kul i helgen?
Du har kilat in!Ni som är så duktiga med ord, vad heter det når den som är UTRUSTAD med kilen får ligga? Eftersom jag inte under någon omständihet släpper till där bak så kan jag ju inte bli inkilad menar jag...
Jajemen! Hårfön är fina grejer det! Speciellt när det har blivit fukt i kontakterna, då är det bra att kunna blåsa torrt!Fick han igång det?
Kilen är använd... använt kilen... begagnat kilen... chillat med kilen...Ni som är så duktiga med ord, vad heter det når den som är UTRUSTAD med kilen får ligga? Eftersom jag inte under någon omständihet släpper till där bak så kan jag ju inte bli inkilad menar jag...
Jag vill ha glass! Och eventuellt ostbollar.
Glass och ostbollar redan? Craves brukar ju inte uppenbara sig fören efter 4-5 månader om jag förstått det hela rätt
Det är inga cravings. Det är min standard-jag är uttråkad-meny
Ska se om jag kommer ihåg att slänga ut lite glass och ostbollar när jag åker förbi Valla i morgon vid 2 tiden då. Vart vill du ha dem, rondellen vid Swedol, avfarten till sjukhuset eller avfarten till centrum?
(visst är jag snäll)
It ain't me!