Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Hjälp! Jag har en berusad fästing som är lös i huset! :eek: :nailbiting:
Vad göra? Törs jag sova här inatt eller ska jag ta alla djuren och låsa in mig i bilen?

Jag plockade en fästing på ena kissen och noterade att jag hade ett par droppar vin kvar i mitt glas, så efter att jag placerat fästingen på min "att-göra-lista", bokstavligt talat, så droppade jag vinet på den för att se hur den reagerade. :d Den kröp lite i vinfläcken och låg sedan stilla, länge. Jag tänkte om den dog så gjorde den det mitt i ett rus och annars så kanske den fick mer smak för rödvin istället för rött blod. :idea:

Hur som helst, jag glömde bort den och nu är den försvunnen, bara den torra rödvinsfläcken på papperet är kvar, av festprissen finns inte ett spår! :arghh: :down:

Vad göra? Ställa fram vinet och hoppas den kommer för mer? Har de dåligt ölsinne/vansinne? Kommer den börja skråla och ragla runt i mitt kök så porslinet yr, eller kommer den krypandes under natten och vill hångla? :wtf:

Eftersom den är minderårig så är det ju inte jag som bjudit den på vin eller skriver texten, det är min "kompis". :angel:
Hahahahaha :laugh: så går det när man/kvinna (du!) bjuder minderåriga på alkohol.... hoppas att du lär av detta misstag och ALDRIG gör om det :rage:.
P.s Tack för att du bjussade på ett asgarv innan sängdax :D:p.

Ouh Emm Jee, tråden är nästan på väg bort från förstasidan!!! Det är inte okej, så idag ska jag underhålla er med "Alla barnen-historier"! :sneaky:

Alla barnen gjorde rent toaletten
Utom Torsten
Han var toaborsten
Är det där den enda du kan? För den har du dragit förut...

Själv håller jag på att bli vansinnig på min hosta... Jag drömmer våta drömmar om att få sova en hel natt utan att vakna i ren panik för att jag inte får luft... :arghh:

Är det där den enda du kan? För den har du dragit förut...

Själv håller jag på att bli vansinnig på min hosta... Jag drömmer våta drömmar om att få sova en hel natt utan att vakna i ren panik för att jag inte får luft... :arghh:

Meh, vad rutten jag är! Skärpning på mig :rage:

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka