Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
:banana: Jag har varit på skjutbanan igen! :banana: Det gick grymt bra så på onsdag åker vi igen och sen kan jag nog boka uppskjutning så jag blir klar med älgbanan! :bump: Dessutom supertrevliga som hade jouren, jag som inte har hunnit bli medlem än slapp betala för de ansåg att man ska underlätta på alla sätt för de som vill hålla på med skytte, speciellt tjejer eftersom vi var så få! :D

Snälla snälla den som bestämmer över städfen. @Barret? @Scata? Skicka hit hen är du snäll.
Skulle bli världens mest tacksamma om lägenheten var sanerad när jag kommer hem från stallet. (Där jag ska skura boxen)
Hahaha, så typiskt oss hästfolk - åker till stallet för att skura boxen, men lämnar hemmet dithän...:D
Tips från coachen; öppna alla fönster och dörrar, så brukar dammråttorna trava ut...:idea:. Städfeer är ena rackare på att vara osynliga, mer ser du en så är dom en genast till lags :angel::D.

Nu har jag druckit öl, snaps, öl, snaps, öl och så lite albeg och nu börjar mitt huvud bli lite tungt, jävla kräftor att sätta sig på huvudet! :D Men jag mår fint!!! :D Fast jag borde nog inte moderera just nu... :angel:

Men är moderullan nr II FULLERULL?! :rofl: Skål ta mig fan! Här rullar vi fram efter en orgulöst god middag (med kräftor, dock ej svenska) med tämligen lite alkohol (den intogs igår!).

Gårdagen var rolig, särbon försökte lära mig dansa (kan inte och är obildbar) :D :banana:

Men är moderullan nr II FULLERULL?! :rofl: Skål ta mig fan! Här rullar vi fram efter en orgulöst god middag (med kräftor, dock ej svenska) med tämligen lite alkohol (den intogs igår!).

Gårdagen var rolig, särbon försökte lära mig dansa (kan inte och är obildbar) :D :banana:
Full vill jag inte påstå.... :angel: Maken påstår det dock... :cautious: Man äter bara svenska kräftor!!! :rage: Fast de är som sagt lite luriga på att man blir lite på pickalurven... :o:devil::up: Nu har gästerna tagit bussen hem! :D

Släpper inte honom i första tagen om han dyker upp. Tror du han kan laga mat också?
Du tänker på kockfen, grillfen är däremot någon man ska se upp med. Inbilsk typ som tror att bara för att han har en egen grilldrake att han kan grilla, är man sen inte nöjd med skosulor eller vidbrända grönsaker kommer hans rätta jag fram, TROLL! :nailbiting:

Stötte på en sån tidigare i år och jag köpte ny grill efter det, inget blev bra efter han varit i farten och det var ett jäkla liv innan jag kunde dra ut honom i solen så han sprack. :devil:

Trollet alltså, inte grillen. :p

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka