Jannice är faktiskt inte så lätt att rimma på. (Sen att jag är värdelös på det till att börja med behöver vi väl inte nämna.)
Jag vet, min pappa tänkte till ordentligt när han bestämde vad jag skulle heta
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jannice är faktiskt inte så lätt att rimma på. (Sen att jag är värdelös på det till att börja med behöver vi väl inte nämna.)
Hahaha, så typiskt oss hästfolk - åker till stallet för att skura boxen, men lämnar hemmet dithän...
Om det som gör en till qvinna är städning så nä då är jag nog inte det. Saknar helt hustrugenen. Men är bra på annat. ☺Men vad är du för en Qvinna? Eller kan knappast vara qvinna.
Nu har jag druckit öl, snaps, öl, snaps, öl och så lite albeg och nu börjar mitt huvud bli lite tungt, jävla kräftor att sätta sig på huvudet! Men jag mår fint!!! Fast jag borde nog inte moderera just nu...
Full vill jag inte påstå.... Maken påstår det dock... Man äter bara svenska kräftor!!! Fast de är som sagt lite luriga på att man blir lite på pickalurven... Nu har gästerna tagit bussen hem!Men är moderullan nr II FULLERULL?! Skål ta mig fan! Här rullar vi fram efter en orgulöst god middag (med kräftor, dock ej svenska) med tämligen lite alkohol (den intogs igår!).
Gårdagen var rolig, särbon försökte lära mig dansa (kan inte och är obildbar)
Du är ju fortfarande på sniskan så det var väl stora vinglas?Har varit på 40- årsfest och är på väg hem...
Bara druckit två glas vin
Välkommen!Mysig chatt ni har. Får man vara med?
När du ser honom, skicka hit honom omedelbums!Städfen missade min lägenhet igår, boxen är välskurad i alla fall.
Släpper inte honom i första tagen om han dyker upp. Tror du han kan laga mat också?När du ser honom, skicka hit honom omedelbums!
Du tänker på kockfen, grillfen är däremot någon man ska se upp med. Inbilsk typ som tror att bara för att han har en egen grilldrake att han kan grilla, är man sen inte nöjd med skosulor eller vidbrända grönsaker kommer hans rätta jag fram, TROLL!Släpper inte honom i första tagen om han dyker upp. Tror du han kan laga mat också?