Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Vad du vill och var du står är två vitt skilda ting, du är sist i kön! :banghead:
Vad har mitt kön med saken att göra jag bara undrar?
Det är ju synd om mig! :cry: Jag HATAR att diska för hand, det är nog det absolut tråkigaste jag vet, putsa fönster skulle möjligtvis kunna vara ännu tråkigare, men det behöver man åtminstone inte göra så ofta, jag menar var tionde år är ofta nog men diskhelvetet, det förökar sig dagligen ju!

Vad har mitt kön med saken att göra jag bara undrar?
Det är ju synd om mig! :cry: Jag HATAR att diska för hand, det är nog det absolut tråkigaste jag vet, putsa fönster skulle möjligtvis kunna vara ännu tråkigare, men det behöver man åtminstone inte göra så ofta, jag menar var tionde år är ofta nog men diskhelvetet, det förökar sig dagligen ju!
När min diskmaskin gick sönder och vi till slut inte hade mer porslin att äta på rann det över på mig och jag slängde tallrikar och annat porslin i golvet så bitarna flög, då blev det rendiskat i en väldig fart. Ex insåg att om han inte diskade upp det som fanns kvar så skulle det bli papptallrikar i fortsättningen! :laugh:

Handling säger mer än ord, vem orkar tjata? :meh:

När min diskmaskin gick sönder och vi till slut inte hade mer porslin att äta på rann det över på mig och jag slängde tallrikar och annat porslin i golvet så bitarna flög, då blev det rendiskat i en väldig fart. Ex insåg att om han inte diskade upp det som fanns kvar så skulle det bli papptallrikar i fortsättningen! :laugh:

Handling säger mer än ord, vem orkar tjata? :meh:
:D Maken diskar nog sin beskärda del han också så den delen är inte något problem, han gick till och med så långt så han undra om det verkligen var idé att ringa ut teknikern, var det inte bättre att köpa en ny diskmaskin på en gång? Men där snålar jag ut för sist den gick sönder så kostade det typ 400 att laga och en ny kostar betydligt mer... :angel:

:D Maken diskar nog sin beskärda del han också så den delen är inte något problem, han gick till och med så långt så han undra om det verkligen var idé att ringa ut teknikern, var det inte bättre att köpa en ny diskmaskin på en gång? Men där snålar jag ut för sist den gick sönder så kostade det typ 400 att laga och en ny kostar betydligt mer... :angel:
Bättre än min fd, jag har fortfarande inte diskmaskin så nu är det min tur varje gång, men jag behöver inte få psykbryt varje gång utan nu tar jag hand om det själv, utan krossat porsling annat än när någon enstaka besökare slår sönder ngt när de klantar sig och tar något ur stället medan de pratar i mobilen. :cautious:

Denna snart 40-åriga ungdomen är alltid ansvarsfull och ska träffa pandan imorgon :angel:
Jojo, är det här ansvarsfullt? :mad: Jag hittade annonsen på Blocket.
Tjuvparning, efter garanterat friska föräldrar, uppfödda i hemmiljö, aldrig haft några trådbrott. Utmärkta väktare, äter allt, tycker mycket om små barn. Ingen röntgen men helt fria från ledproblem, allergivänliga då det inte funnits en allergiker bakåt i stammen.
tiger-puppy.jpg

Erkänn att det är du som båsavlar och lagt ut annonsen, jag vet nog hur du finansierar dina SPA-bad! :arghh:

Vad du vill och var du står är två vitt skilda ting, du är sist i kön! :banghead:
Just nu är det många som ringer. Vi ber dig dröja kvar så besvarar vi ditt samtal så fort vi kan. Du är nummer 1 976 999 i kön. Beräknad väntetid är 179 000 ljusår.

Män finns inte heller. I alla fall inte i mitt liv så då finns de inte. Därmed basta
Män? Jag har hört talas om dem. De är det otäcka könet, va? Och måste typ dras igång med hjälp av ett snöre monterat någonstans på deras chassi?

Prata inte så mkt om inkilning... Tänk på oss som inte får ngt...:arghh: :mad:
WORD, sistah!

To whom it concerns: Handdisk is da shit (när jag inte är hos särbon). Inga läckor osv :up:

Annars är ju inkilning en trevlig sak att göra (just sayin' :p)
Inkilning kom av sig efter köks städning.... :( Allt fett dammigt äckel som verkar trivas bra runt spis och diskmaskin drog in inkilningstillgången. :crazy: Mitt hostande hjälpte även till där... Det är inte så roligt med inkilning när man helt plötsligt måste sätta sig upp för att få luft...:down:

Inkilning kom av sig efter köks städning.... :( Allt fett dammigt äckel som verkar trivas bra runt spis och diskmaskin drog in inkilningstillgången. :crazy: Mitt hostande hjälpte även till där... Det är inte så roligt med inkilning när man helt plötsligt måste sätta sig upp för att få luft...:down:

Man får vara kreativ med ställningarna då! :up: ;)

Hoppas hostan försvinner snabbt! :)

RYTTARVM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Om 20 minuter är jag fåtagpåbarlös för då visas reiningen på Horse1 OCH jag har lyckats fått igång det på jobbdatorn. Så strax ska jag jobba steeeeeenhårt och hålla tummarna för de svenskar som är med!

Det var rätt kul att skriva med så här stor text faktiskt, ser ut som att jag skriker heeeeeela tiden!

Börjar få lite ont i halsen nu, kanske ska byta text så den får vila lite....

Eller inte!

MOahahhahahahhaha!

Host.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka