Jag är så hes!
Och jag vet inte vad jag gjort. Men någon i tråden vet säkert!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag är så hes!
Jag är så hes!
Asg!!RYTTARVM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Om 20 minuter är jag fåtagpåbarlös för då visas reiningen på Horse1 OCH jag har lyckats fått igång det på jobbdatorn. Så strax ska jag jobba steeeeeenhårt och hålla tummarna för de svenskar som är med!
Det var rätt kul att skriva med så här stor text faktiskt, ser ut som att jag skriker heeeeeela tiden!
Börjar få lite ont i halsen nu, kanske ska byta text så den får vila lite....
Eller inte!
MOahahhahahahhaha!
Host.
Kraxat som en skata?
Eftersom jag måste diska för hand så är det okej att jag äter glass direkt ur burken? Dels för att trösta mig att jag måste jobba och diska och dels för att spara in disk!
Det är alltid ok att äta direkt ur burken oavsett om man sparar på disk eller inte, förhoppningsvis slipper man dela med sig om man gör på det viset.Eftersom jag måste diska för hand så är det okej att jag äter glass direkt ur burken? Dels för att trösta mig att jag måste jobba och diska och dels för att spara in disk!
Eftersom jag måste diska för hand så är det okej att jag äter glass direkt ur burken? Dels för att trösta mig att jag måste jobba och diska och dels för att spara in disk!
Alltså ni är så kunniga allihopa! Jag lär mig så mycket bra saker!Sedan innehåller den inga kalorier om man äter direkt från burken Samma princip som att kaksmulor inte innehåller några kalorier, det är bara hela kakor som gör det
Kan det bero på skönsången och dansuppvisningen på krogens bord som är bov i dramat måhända?
Åh vad bra att det påmindes om ryttar-vm! Jag glömmer ju bort att utnyttja mitt abonnemang på Horse1!
Här ska det nu kollas och utnyttjas!
Kul att de visar reining ohc inte bara de "vanliga" grenarna!
Ok nu är jag då väldgt okunnig om reining... Men jag funderar - när de gör momentet att de galopperar fram fort och sen gör halt.. så det ser ut som om hästen nästan sätter sig på rumpan...
Det ser inte så skönt ut.. eller är jag harig igen nu...
Åh vad bra att det påmindes om ryttar-vm! Jag glömmer ju bort att utnyttja mitt abonnemang på Horse1!
Här ska det nu kollas och utnyttjas!
Kul att de visar reining ohc inte bara de "vanliga" grenarna!