Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Kära Bul.. eehh Drakar och Enhörningar. Jag är en kille på ett femtio tal år och har nu fått ett litet dilemma på halsen (kilen).

Tjejen är söt, trevlig, intelligent och villig, men det följer med en hake, enligt hennes lands tradition är man fast för "evigt" i fall man tackar ja till erbjudandet.

Som ungkarl ser jag ju att friheten att springa näck i lägenheten och resa på semester när det passar mig springa hädan, fast å andra sidan är en trevlig, söt qvinna som kan laga all den utländska mat (hon är utbildad i det arabiska köket ) jag alltid drömt om, samt att man blir ju inte yngre, så det kanske är på tiden att bilda familj med någon som älskar en för den man är.

Kära Drakar och Enhörningar hjälp mig...

PS. Som vanligt är det killen i brevet som hängs ut i filmen:D

Kära Bul.. eehh Drakar och Enhörningar. Jag är en kille på ett femtio tal år och har nu fått ett litet dilemma på halsen (kilen).

Tjejen är söt, trevlig, intelligent och villig, men det följer med en hake, enligt hennes lands tradition är man fast för "evigt" i fall man tackar ja till erbjudandet.

Som ungkarl ser jag ju att friheten att springa näck i lägenheten och resa på semester när det passar mig springa hädan, fast å andra sidan är en trevlig, söt qvinna som kan laga all den utländska mat (hon är utbildad i det arabiska köket ) jag alltid drömt om, samt att man blir ju inte yngre, så det kanske är på tiden att bilda familj med någon som älskar en för den man är.

Kära Drakar och Enhörningar hjälp mig...

PS. Som vanligt är det killen i brevet som hängs ut i filmen:D

Men Pegasus då, du glömde ju underskriften:

"En förvirrad kis" ;)

För övrigt så, gör det som känns bäst. Kanske vänta med inkilningen, umgås extra mycket och se om det verkar som att ni kommer att trivas ihop. Om just själva inkilningen är låset på kättingen så att säga!

Jag är för övrigt hungrig, så är det någon som kan kasta hit lite frukost vore det uppskattat!

spi_bensin.png

Men Pegasus då, du glömde ju underskriften:

"En förvirrad kis" ;)

För övrigt så, gör det som känns bäst. Kanske vänta med inkilningen, umgås extra mycket och se om det verkar som att ni kommer att trivas ihop. Om just själva inkilningen är låset på kättingen så att säga!

Är lite förundrar men Jannice har rätt! Och ta väl vara på det för jag tror inte att det händer så ofta!:cautious: Att Jannice har rätt alltså, träffa trevliga tjejer är nog vanligare, åtminstone om man hänger i den här tråden, fast å andra sidan så har de flesta stadig inkilning så det kanske inte är så enkelt att få kila in... ;)

Är lite förundrar men Jannice har rätt! Och ta väl vara på det för jag tror inte att det händer så ofta!:cautious: Att Jannice har rätt alltså, träffa trevliga tjejer är nog vanligare, åtminstone om man hänger i den här tråden, fast å andra sidan så har de flesta stadig inkilning så det kanske inte är så enkelt att få kila in... ;)

Tssk tssk, jag har förvånansvärt ofta rätt. Jag kan nog till och med drista mig till att dra det så långt som till att jag alltid har rätt :angel:

Ja du är harig... :p.
När jag skolade om min gamla hbl-val till western och reining i synnerhet så gick det så himla fort och lätt - han bara älskade att göra alla momenten "i fri form" (jmf. dressyr). Stor och klumpig var han, men att få göra en rundown och sen en slidestop på det - då var det bara att hålla i sig... jag behövde aldrig ta i tyglarna, bara sätta mig i position :love::D. Saknar den hästen jag... :cry:

Hehe.. jag är harig... eller så är jag en hare..:confused:
Mkt djur här nu.. panda, tiger och nu hare..
För att inte tala om drakar och enhörningarna..

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Autistisk bror
  • Badrumsrenovering

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka