athena_arabians
Trådstartare
Tror ni det går att torka upp en genomsur hage med hårblås? Om man har den på högsta effekten?
Testa!
(och tala om för oss hur det gick, gärna med bilder eller film )
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tror ni det går att torka upp en genomsur hage med hårblås? Om man har den på högsta effekten?
Testa!
(och tala om för oss hur det gick, gärna med bilder eller film )
En sån stor lövblås?Tror ni det går att torka upp en genomsur hage med hårblås? Om man har den på högsta effekten?
En sån stor lövblås?
Absolut, har du tillräckligt lång sladd så go for it!Tror ni det går att torka upp en genomsur hage med hårblås? Om man har den på högsta effekten?
Absolut, har du tillräckligt lång sladd så go for it!
Jag har aldrig tänkt på det, men det låter(!) logiskt när du säger det. Testa, med film och rapportera sen hit efter du blåst hagen?Måste man ha ström till den? Jag brukar bara trycka in knappen och göra ljudet själv. Är det inte ljudet som gör att det blåser?
Med tanke på att maken snodde min hårfön redan igår för att få igång sitt krossverk så tror jag på hårfönens kraft!
All hail the hårfön!
All hail the hårfön!
Äsch, omskola dina kritter till sjöhästar eller flodhästar bara så är det lugnt...Tror ni det går att torka upp en genomsur hage med hårblås? Om man har den på högsta effekten?
Tack för inbjudan!Jo, det var väldigt sorgligt. Jag tänkte hålla en högtidlig minnesstund för skon, så fort jag hittat dess sörjande maka. Ni är alla inbjudna. På grund av bristfälliga finanser får ni dock stå för fikat efteråt själva. Om ni inte kan närvara men ändå vill visa er sympati får ni gärna donera pengar till någon välgörenhetsorganisation, som till exempel Rädda Ballerinaskorna, Skofonden eller Skoskåpsfonden. Tack för ert stöd i denna svåra stund.
Jag hjälper gärna till med att äta äppelpaj .Självklart blir det både bild- och filmbevis. Jag har två hårtorkar så är det någon som vill hjälpa till med experimentet så är ni så välkomna så. Jag kan till och med bjuda på äppelpaj
Äsch, omskola dina kritter till sjöhästar eller flodhästar bara så är det lugnt...
Jag hjälper gärna till med att äta äppelpaj .
Hårtork har jag inte körkort på, så det överlåter jag till proffsen... .
Måste man ha hårtork, trodde det var ljudet som var det viktiga?Ingen hårtork = ingen äppelpaj!
Måste man ha hårtork, trodde det var ljudet som var det viktiga?