Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
Får jag komma hem till dig istället för att åka med särbon hem till honom? :love: :love:
Kom du! :D Jag har dessutom ett paket från förra året kvar i frysen plus en låda till i frysen från i år... Kräftor är fantastiskt gott!
Och nej @Mia_R jag tror inte att det blir bra ihop med råttor... Men däremot fungerar lagen väldigt bra till gurka! Så jag har en burk med inlagd gurka i kylen och en stor kastrull med kräftor! :d

Får Krafft muskel.

Får det också, just nu i ökad mängd. + järntillskott, mash och glucosaminer.
När jag tänker efter så äter nog kräket bättre än jag. :crazy:

Du har krånglat till det! Det är bara att förklara att utan prestation blir det ingen mat! Du ska se att det kommer att gå snabbt så fort du har lyckats lära in det, dessvärre är en del så tröglärda att de hinner svälta ihjäl innan men det är det naturliga urvalet ser du! :up:

På tal om knepiga saker som hästar äter, min barndoms shettis älskade apelsiner, plockade smultron med läpparna och ät gärna kantareller också..

Du har krånglat till det! Det är bara att förklara att utan prestation blir det ingen mat! Du ska se att det kommer att gå snabbt så fort du har lyckats lära in det, dessvärre är en del så tröglärda att de hinner svälta ihjäl innan men det är det naturliga urvalet ser du! :up:

På tal om knepiga saker som hästar äter, min barndoms shettis älskade apelsiner, plockade smultron med läpparna och ät gärna kantareller också..
Han fick inga morötter i går kan jag tala om!

Jag såg en råtta häromdagen. Alla omkring sa usch medan jag spontant utbrister ; men vad söt!
Förvånade och äcklade miner omkring.

Men den var ju söt ju..:)
Alltså råttor är sällan söta, men möss däremot! :love: Som en lite kul historia så hade en klasskompis (x) två tama råttor som hen hade med sig på lektion, rätt var det var så tystnar läraren och viskar/väser "X ta det väldigt lugnt nu men det sitter en råtta på din bänk" Läraren hade inte uppfattat att X hade tamråttor utan trodde att det var en råtta som hade smitit in från stallet, vi hade lektionssalen dörr i dörr med stallet... ;)

Men om du är vegetarian tex så funkar det ju inte..:down:

Ingen fara för det, jag är dotter till en slaktare (pappa hade egna grisar och tjurar när jag var liten) så jag brukar säga att jag är militant köttätare! :D

Fast av någon anledning tror många att jag är vegetarian?! :cautious: Jag menar, man kan ju faktiskt inte se på någon att den är vegetarian eller hur?! Jag har fått höra det från flera håll och visst, jag försöker äta nyttigt och varierat med mycket grönsaker men det blir man ju inte vegetarian av.

Mycket märkligt.

one-two-three-breathe.-hes-dead-jim1.jpg

@athena_arabians

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Bildtråd
  • Tips ang "spjälka" ben
  • Uppdateringstråd #2