Drakar och enhörningar, del III

Status
Stängd för vidare inlägg.
2012915154431080_sbig.jpg

Nu tror jag ju inte att det finns någon med så dålig smak att de faktiskt gillar Twilight-trilogin här (visst är jag storsint som hellre friar än fäller?:sneaky:) men den här var rätt rolig:

10378066_685545038148248_6958062666830793892_n.jpg

Och sen:
936667_10152585123951840_1809644541591996965_n.jpg

Åh, älskar draken! :love: Att Twilight blev så populärt har jag aldrig fattat. Brände igenom böckerna på engelska och fattade ingenting, såg första filmen och gav sedan upp :wtf:

Då tycker jag att du ska uppföra dig som en tacksam matte och äta upp maten, tänk på alla svältande BARN! :up:

Men jag är snäll, jag tänker på hela kretsloppet! Jag slänger dem i syrenhäcken och de bryts ner där och ger syrenen näring. Det är säkert något djur som hinner smaska lite på dem också :up:

Sedan gör jag syrensaft av blommorna :idea:

@Jannice Fan, glömde bort den där bilden. Måste sluta vara full i närheten av kameror.

Tycker vi har för mkt män i tråden, så för jämställdhetens skull postar jag med en bild på min blivande man när han är en 14 årig flicka! ;)
Anime-Hellsing-The-Dawn-Alucard-934507.jpeg

Mmmmm, det gäller att passa sig när papparazzis (stavning på det???) är i farten!

Rätt inponerande att gå från liten blodig flicka till manlig vampyr :up:

Mmmmm, det gäller att passa sig när papparazzis (stavning på det???) är i farten!

Rätt inponerande att gå från liten blodig flicka till manlig vampyr :up:
Verkligen! Har sett från kändisarna att man ska slå fotograferna. Tror du det hjälper?

Visst är det? Han har många talanger han ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka