Man sitter jättehögt. Jag vill ju helst komma så nära hästen som möjligt.Låter lite som en önskedröm och att det bara skulle kännas märkligt att rida i en sån!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Man sitter jättehögt. Jag vill ju helst komma så nära hästen som möjligt.Låter lite som en önskedröm och att det bara skulle kännas märkligt att rida i en sån!
Augh... Låtom oss icke förledas in i frestelse. En av min lill-pricks systrar söker nytt hem... Gissa vem som är sugen. Och till skillnad från lill-prick så är denna tjejen utställningsbar...
Man sitter jättehögt. Jag vill ju helst komma så nära hästen som möjligt.
Ät den medan den är färsk. Vet ju inte om rötmånaden är helt över än...
Nu tror jag ju inte att det finns någon med så dålig smak att de faktiskt gillar Twilight-trilogin här (visst är jag storsint som hellre friar än fäller?) men den här var rätt rolig:
Och sen:
Kan inte se vad tillverkaren säger, måste vara ett väldigt tunnt argument.Jag vet inte eftersom alla som köpte dem har bytt till vanliga (gäller hoppsadlarna i af)
Men så här säger tillverkaren
Är det en, en, en dammråtta?!
Är det en, en, en dammråtta?!
Då tycker jag att du ska uppföra dig som en tacksam matte och äta upp maten, tänk på alla svältande BARN!Nej, tyvärr Nog för att jag har sådana också men de har inte ben och tänder.
Fast kisse är lite rörande ändå mår inte så himla bra just nu och hon kommer in med dem nästan varje morgon, för att ge matte frukost
Då tycker jag att du ska uppföra dig som en tacksam matte och äta upp maten, tänk på alla svältande BARN!
@Jannice Fan, glömde bort den där bilden. Måste sluta vara full i närheten av kameror.
Tycker vi har för mkt män i tråden, så för jämställdhetens skull postar jag med en bild på min blivande man när han är en 14 årig flicka!
Verkligen! Har sett från kändisarna att man ska slå fotograferna. Tror du det hjälper?Mmmmm, det gäller att passa sig när papparazzis (stavning på det???) är i farten!
Rätt inponerande att gå från liten blodig flicka till manlig vampyr
Verkligen! Har sett från kändisarna att man ska slå fotograferna. Tror du det hjälper?
Visst är det? Han har många talanger han