Double Diamond II

Görel

Trådstartare
Moderator
Någon som vet varför han bara varit i avel ett år trots att han är godkänd t o m 2012?

Sv: Double Diamond II

Bristande intresse från stoägarna det år han var i avel, om jag får gissa? Han fick ju bara 15 ston. Och ägarna har ju halvbrorsan Warsteiner också, de kanske nöjde sig med att satsa på honom som avelshingst för tillfället?

Skulle också tro att det är pga bristande intresse. Han glänste inte precis under sitt bruksprov. Vem vet, vi får kanske se en kampanj a la Warsteinerprissättning på honom nästa år ist.

Maila LF och kolla läget:). Han brukar vara väldigt trevlig och berättar gärna om sina hingstar:).

Liknande trådar

R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 491
Senast: ildiko
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
512
Senast: Nikan
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 546
Senast: Migo
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 345
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka