Dopklänningar...

Status
Stängd för vidare inlägg.
D

dorisdoris

Har ni några tips om vart man kan köpa dopklänningsmönster på nätet? Som inte skall stickas eller virkas... Har bara hittat från 2 affärer..

Tack för alla tips!

Sv: Dopklänningar...

Har ingen aning om var man köper mönster på nätet, har letat själv. Jag brukar köpa mönster antingen i mönstertidningar i välsorterade affärer eller i sy/tygbutiker.

Sv: Dopklänningar...

Jag vet att Vi föräldrar och Föräldrar och Barn ibland har haft mönster i sina tidningar till "dopspecial" delar, så kolla dem.

Annars kan du ta ett vanligt klänninsmönster som du gillar och sedan bara förlänga själva nederdelen.

Annars tycker jag att de här, http://www.kladdilin.se/index_webbutik.htm har underbara dopklänningar.

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Jag har en väldigt frustrerad tjej här hemma just nu. Hon vill snickra, sy och skapa saker och vi har inte riktigt rätt material till...
2
Svar
29
· Visningar
1 913
Övr. Barn För mitt barns skull borde jag kanske vara anonym. Men jag väljer istället att skriva väldigt lite och kortfattat för jag tror att någon...
Svar
13
· Visningar
1 331
Senast: Bexzor
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 781
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 560
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar