dom små läskiga programen/sidorna.

W

weldox

Fanns en länk till en sida som hade dom flesta av dom där små läskiga programmen eller sidorna. Där man ska göra ngt så hoppar det fram en läskig varelse som skriker.

kommer ihåg en utav dom,man tittar på 2 bilder och så ska man försöka hitta fem fel.
-men det finns inga fel.
Och så hoppar det fram en varelse som skriker

Ngn som vet sidan alla dom programmen kommer ifrån.?

Sv: dom små läskiga programen/sidorna.

Om du googlar på "stairway to heaven backwards" kommer du nog efter ett tag hitta den typen av sida. Det var f.ö. den första som skrämde skiten ur mig omkring -99 :D

Den där med fem fel föreställde väl ett foto av ett kök, eller så. Kommer inte på några bra sökord, dock.

Numera hatar jag dem, inte för att man ska bli rädd, utan för att det låter som mina högtalare sprängs :mad:

Dessutom finns det ju en del (förbannade) javascript som loopar fram prompts och alerts som man försöker klicka bort i all oändlighet.

Eller vad var det för program du syftade på?

Annars rekommenderar jag Turkhits som är ganska underhållande. Håll utkik efter Ansiktsburk, Hatten är din och Fiskpinnar.
Finns en någorlunda uppdaterad lista här: http://sv.wikipedia.org/wiki/Lista_%C3%B6ver_turkhits

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 780
Senast: Anonymisten
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Denhär berättelsen börjar i december året 2006. Det var en mamma en pappa och deras lilla bebis som var i himlen. Dom skulle få en till...
2
Svar
37
· Visningar
3 043
Senast: manda
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
16 162
Senast: Juli0a
·
Hundhälsa Vi i vår familj har under hösten hamnat i en fasansfull situation, som gjort och gör mig så upprörd och ledsen. Den 20:de september i år...
14 15 16
Svar
311
· Visningar
26 765

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Rintränings- och utställningstråd
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat