doft från sovande hund

taccotad

Trådstartare
Varför luktar sovande hund så gott? Vår lille hund han ligger här i soffan och sover som vanligt. Jag och sambon har kommenterat det flera ggr att det luktar så gott när han sover. Han luktar inte direkt illa annrs men just "sov-doften" är så mysigt :D

Sv: doft från sovande hund

Håller med! Min lillskit är så ljuvlig och doftar så gott när han sover (utom då han har fisigt, då luktar det Ankiprutt :p).

Min cavve luktar underbart, särskilt om huvudet, när hon är trött.. (aka degklump) :D

ja där ser man, det var fler som lagt märke till detta! Är så myyyysigt att ha en sån varm sovande pälsboll intill sig!

Mina hundar luktar alltid gott (speciellt på huvudet och tassarna) - dock inte om de rullat sig i skit :D
Tassar har en distinkt doft av popcorn medan huvudet mest luktar smultron :love:

jag har inte reflekterat över att vovvsan luktar speciellt när hon sover, men katterna däremot, när de är slappa och slöa och lurviga och luktar bebis katt fast de är flera år gamla då är det inte lätt att låta dom få sova ifred.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Vi har fyra hundar i familjen. Två lite äldre, små herrar (en papillon och en blandras), och två unga retrieverherrar (en på snart två...
2
Svar
26
· Visningar
2 196
Senast: Raderad medlem 147980
·
Hundhälsa 2018 tog jag lite hastigt och lustigt emot en liten omplacering som for illa i dåvarande hem. Hunden var och är trots det relativt glad...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
5 495
Senast: Tonto
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är...
2
Svar
20
· Visningar
1 867
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 844
Senast: fixi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka