Dobel's Cento

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Orkan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 675
O

Orkan

Är det någon som tar in på honom?

Hittar flera trådar där folk funderar på honom till sina ston men hittar honom ingen stans.

Sv: Dobel's Cento

Schockemöle hänvisar till http://intstallionservice.com/ för sina hingstar. Men han finns inte med på hemsidan där. Cento finns bara på fryst om man inte vill åka till Schockemöle.
Han finns inte med på ASVH:s lista över nygodkända spermatransporter, men han kanske är godkänd sedan tidigare och den listan går inte att få upp på ASVH:s sida.

Liknande trådar

Avel Lite osäker om denna tråden ska ligga under avel eller dressyr. Ni som avlar dressyrhästar, jag är nyfiken på eran åsikt om hur ni...
Svar
8
· Visningar
1 144
Senast: Piaff
·
Avel Hej! Jag ska betäcka mitt quarter sto i år och vill betäcka med en quarter. Jag har sen tidigare bara koll på swb hästar och där tycker...
Svar
1
· Visningar
533
Senast: Nikan
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 687
Senast: ildiko
·
Juridik & Ekonomi Vad ska man tänka på? Min partner planerar att hyra ut sin hyresrätt i andra hand och flytta in i bostadsrätten jag haft i flera år. Vi...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
4 336
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Mata småfåglarna