Djurskötarutbildning

I

Ivona

Vet inte om jag är inne på rätt forum, men skriver ändå..

Jag är jättesugen på att efter gymnasiet gå en djurskötarutbildning och då är det sån som man får jobb på djurparker och djuraffärer jag är ute efter. Någon som vet var det finns sånna kurser och utbildningar? Någon som har gått nått liknande?

Sv: Djurskötarutbildning

Gå in på SLU:s hemsida (sveriges lantbruksuniversitet) dom har sådanan utbildningar.

Lycka till!

Jag gick en sådan utbildning här i Uppsala för ett antal år sedan. Det var det roligaste jag gjort på länge! Rekommenderas varmt.

En släkting till mej gick på Enskede Gårds gymnasium, men det var ett tag sen. Vet inte om den finns kvar.

Hittade några intressanta ;) Tack för tipsen!

:D Nu tittade jag inte vart du bodde, men i Rättvik finns det ett gymnasium som har fått mycket bra kritik av väldigt många! det finns både hästhållning och djurhållning där!!

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 978
Senast: fixi
·
Hästmänniskan Hej! Jag skaffade min älskade häst för snart 2 år sen och är i stallet varje dag och älskar det. Tyvärr är det konstant någonting i...
Svar
14
· Visningar
1 330

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka