F
fonen
vet att de finns många trådar om djävulsklo men hittar inte de ja söker.
i de stallet ja har min medryttarhäst står väldigt mycke tävlingshästar på alla nivår..och ägarna ger alla regelbundet en kur med djävulsklo då o då..inte alla men dom flesta..verkar som om de e en liten trend i de stallet..även min medryttarpålle får.
dom tränar på de..dom säger att de är bra för lederna och sånt.
dom tävlar däremot inte på de..
men de kan väl aldri vara bra att ge i förebyggande?
om man bortser från att hästen kanske inte känner att den har ont..vad kan hända mer?
finns de några biverkningar?
påverkar de humöret på hästarna?
nu vill ja veta allt om djävulsklon..blev så nyfiken när ja hört så många prata om de nu.
vet att medryttarpållen får väldigt väldigt lite..kan de ha nån effekt?
nu har ja inte haft den så länge..bara 1 vecka hitils och vet inte hur hästen funkar normalt så kan inte säga om de påverkat nåt.
men ägaren säger att hästen är likadan.
funkar djävulsklo som nån slags servic? liksom rundsmörjer leder och sånt?
i de stallet ja har min medryttarhäst står väldigt mycke tävlingshästar på alla nivår..och ägarna ger alla regelbundet en kur med djävulsklo då o då..inte alla men dom flesta..verkar som om de e en liten trend i de stallet..även min medryttarpålle får.
dom tränar på de..dom säger att de är bra för lederna och sånt.
dom tävlar däremot inte på de..
men de kan väl aldri vara bra att ge i förebyggande?
om man bortser från att hästen kanske inte känner att den har ont..vad kan hända mer?
finns de några biverkningar?
påverkar de humöret på hästarna?
nu vill ja veta allt om djävulsklon..blev så nyfiken när ja hört så många prata om de nu.
vet att medryttarpållen får väldigt väldigt lite..kan de ha nån effekt?
nu har ja inte haft den så länge..bara 1 vecka hitils och vet inte hur hästen funkar normalt så kan inte säga om de påverkat nåt.
men ägaren säger att hästen är likadan.
funkar djävulsklo som nån slags servic? liksom rundsmörjer leder och sånt?