Distansgalan

810110

Trådstartare
Är det någon som har lust att lämna en lite rapport från helgens distansgala.
Intressanta föreläsningar? Pristagare? Ny info?

Sv: Distansgalan

Jag vill passa på att tacka alla glada deltagare för en trevlig helg!

Tack Madeleine Fridlund, Gunilla Carlson och Rönningegänget för en riktigt fin gala-helg! Intressant, gott och roligt!

Hej,
En mycket trevlig gala som alltid. Föreläsningar som var nyttiga och trevliga att lyssna på om hovvård, mat för ryttare, magsår på häst, långlöpning för människa och så statistik för året. Vi fick också lite närmare presentation av hur vi skall kunna använda chips på tävling för att automatiskt registrera. Massor av priser delades ut och vi hade stora möjligheter att prata och prata. Mia var där med alla sina fina distanssaker. Sadlar fanns till beskådning. Lotteri med fina priser.
Med andra ord väldigt trevligt. Vi saknade egentligen bara en sak - dansen!

Hej alla,

vill oxå tacka för en trevlig helg. Lite trött när jag kom hem bara.

Madde, Nilla och ni andra rönningeryttare - det gjorde ni jättebra. Hoppas att hotellet bjöd på något extra eftersom de sjabblade så med fikat igår på förmiddagen :devil:

Inget att klaga på i övrigt:d. Vi syns ute i skogarna!/Carina

:DHallå på er alla distansare.. !!
Förstår att ni hade trevligt på distansgalan i helgen.. Jag var upptagen.. så därför kunde jag inte komma..
Men OJOJOJ!! vad stolt och glad jag är över min "lille Sven";)Som ännu ett år knep Castorspriset.. 2:a året nu som han vinner det.. 2006 förra ggn.. Detta ärefulla pris.. Bugar tackar och bockar för det.. :bow:.. Och vilket fint pris att få en hel årsförbrukning på Steel-Joint då.. Tycker det är superbra.. detta minneraltillskott.. Funkar bra på Sven.. mFör att inte tala om det jättesnygga fleecetäcket från Agria då.. OjojoJ!!!.. Vad uppvaktad min älskling blev.. + att han fick sitt 2000km pris och jag med för den delen..
Kan man vara annat än nöjd va??!!.. :D.

Nu kommer Sven att få vila detta år.. och ta det lugnt.. och bara vara..
Så får vi se framöver vad som händer..
Sven bockar och bugar och tackar och gnäggar för sig nu tills vidare..
Önskar er alla lycka till på distansbanorna ute i landet detta år..
Kram!!// Gunnel och Sven:)

Grattis Sven!!! :bow: (men vi kommer sakna dig på banorna i år!!)

Villka var det mer som fick priser och pokaler?

Men ÅÅÅÅ vem ska då flåsa Ganzir i ryggen? Han är så cool, allas vår Sven!

Liknande trådar

Foder & Strö Hej allihopa, Lyssnade på en intressant föreläsning som Eva Gudmundsson höll i här om dagen. Där berättade hon bland annat att hon...
2
Svar
21
· Visningar
1 867
Senast: Efwa
·
Övr. Katt Som några av er kanske vet så gick våran älskade Sotis Skrotis Skrotnisse "Nisse" ur tiden för ett tag sedan nu. Han har lämnat ett...
2
Svar
23
· Visningar
1 254
Senast: miumiu
·
Fritid Ny säsong och nya par. Och nya experter. Dessutom inspelat på vintern. Vad tror ni om årets matchningar? Personligen kommer jag sakna...
16 17 18
Svar
354
· Visningar
23 390
Senast: Reville
·
Relationer Alltså jag spricker! Jag träffade precis en kille som va sååå söt! Hade jag inte varit i en monogam relation hade jag definitivt velat...
2
Svar
35
· Visningar
2 345
Senast: Palermo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Annonsera mera hundar 2
  • Kattbilder #10