Biter ihop för andras skull.
En mycket irriterande och ohälsosam egenskap jag försöker arbeta bort.
En mycket irriterande och ohälsosam egenskap jag försöker arbeta bort.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja och? Är inte det helt normalt?Det är så värdelöst! Om till exempel en butik har två ingångar och jag går in genom dörr 1 men råkar går ut genom dörr 2 så är jag helt desorienterad
Jo i min världJa och? Är inte det helt normalt?
Att jag är så förbaskat otålig. Hatar hatar hatar att vänta. Vill ha facit direkt. TackVad stör du dig på hos dig själv?
Att jag är negativ.
Nåväl, jag tror inte att mina nära och kära ser det som positivt att jag är negativ, men jag försöker att vara mer positiv i min kontakt med andra nu- att spara det negativa till mig själv, vilket gör att jag aldrig kan vara riktigt mig själv för någon, vilket i sig kan tyckas vara negativt, men man ska ju vara positiv....
Byt ut dom.Nåväl, jag tror inte att mina nära och kära ser det som positivt att jag är negativ, men jag försöker att vara mer positiv i min kontakt med andra nu- att spara det negativa till mig själv, vilket gör att jag aldrig kan vara riktigt mig själv för någon, vilket i sig kan tyckas vara negativt, men man ska ju vara positiv....
Men, det är positivt att det är bra att vara negativ, någonstans kan jag hålla med lite kanske, ser man inte världen lite grann som den är? Eller ja, det är ju en tolkningsfråga ju. Jag vet inte, jag har yrat bort mig :P
Är vi släkt kanske?Mitt pladder och min impulsivitet.
Jag skuter upp saker til sista stund .... vilket jag får lida för ....Nog måste det väl finnas fler som stör sig på sig på någon egenhet man har.
Det mest störande hos mig är att jag alltid skapar kaos, inomhus men också utomhus och på andra ställen. Vart man än går hemma så är det kaos och jag lyckas aldrig få ordning. Tyvärr hyser jag inget hopp om att det kommer bli bättre. Och skulle jag träffa en partner så hoppas jag att han inte är likadan.
Vad stör du dig på hos dig själv?
Fast det är viss skillnad mellan att veta och känna in att det finns lidande i världen och att ha en negativ syn på allt i livet. (jag pratar inte alls om någon på forumet, utan allmänt.) Jag kan själv vara mörk och dyster och domedagsbenägen, men mina föräldrar hade till exempel bekanta som tamefan aldrig var glada. Var man än tog med dem var det fel på saker. En restaurang alla vurmade för och där alla andra var nöjda med maten fanns det alltid ett: "men..." ... om Juni månad var tjugoåtta dagar solsken mindes de bara de två regniga dagarna. Det var inte en positiv eller ens realistisk egenskap, tycker jag.