Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Välj att fokusera på det som är positivt, det mår du nog bättre av? Sen har man egenskaper man måste jobba med, men jag vägrar se dom som "irriterande". Vad ger det mig att se mina egna egenskaper som irriterande? Absolut ingenting, därför tänker jag inte göra det. Hade frågan varit "vilka egenskaper jobbar du med" så hade jag kunnat räkna upp några stycken. Vilka är "irriterande"? Inga. Jag tänker inte klanka ner på mig själv.Om man nu har några positiva sidor. Jag tror inte jag har några.
Hela min tillvaro genomsyras av kaos så svårt att inte märka det.
Vad är det för mening med att "jobba på" något om det inte kan bli bättre? Man blir bara besviken när man misslyckas gång på gång på gång.Välj att fokusera på det som är positivt, det mår du nog bättre av? Sen har man egenskaper man måste jobba med, men jag vägrar se dom som "irriterande". Vad ger det mig att se mina egna egenskaper som irriterande? Absolut ingenting, därför tänker jag inte göra det. Hade frågan varit "vilka egenskaper jobbar du med" så hade jag kunnat räkna upp några stycken. Vilka är "irriterande"? Inga. Jag tänker inte klanka ner på mig själv.
Jag är inte bra på allt och det är okej. Det mesta kan man förbättra, men kanske inte allt.Vad är det för mening med att "jobba på" något om det inte kan bli bättre? Man blir bara besviken när man misslyckas gång på gång på gång.
Jag jobbar inte på att försöka bli bättre på att hålla ordning, för jag kan inte. Jag kan försöka städa någon gång, men jag vet med mig att det är en fis i rymden.
Har brist på tålamod och lokalsinne.
Nog måste det väl finnas fler som stör sig på sig på någon egenhet man har.
Det mest störande hos mig är att jag alltid skapar kaos, inomhus men också utomhus och på andra ställen. Vart man än går hemma så är det kaos och jag lyckas aldrig få ordning. Tyvärr hyser jag inget hopp om att det kommer bli bättre. Och skulle jag träffa en partner så hoppas jag att han inte är likadan.
Vad stör du dig på hos dig själv?
Det är så värdelöst! Om till exempel en butik har två ingångar och jag går in genom dörr 1 men råkar går ut genom dörr 2 så är jag helt desorienteradDär sa du något!
Min totala brist på lokalsinne är en väldigt irriterande egenskap.
Den går ju heller inte att jobba bort