digitala bilder

xandoor

Trådstartare
Vart kan man framkalla sina digitala bilder ?
Vem har bäst kvalite och till bra pris?
Rekomendationer vill jag gärna ha då jag har många, många och åter många bilder som ska framkallas. Vill ju inte lägga ut pengar på nåt som man inte blir nöjd med.
Så vem är eran favorit "framkallare"?

Sv: digitala bilder

Jag har framkallat många bilder via Ex****s hemsida - man får väl inte skriva namnet tror jag.
Bilderna har varit bra och snabb service, jag tror jag kunde hämta bilderna efter ett par arbetsdagar.

Jag investerade i en egen fotoskrivare (en HP PhotoSmart 8250 för runt tusenlappen) med schysst kvalite, och skickar därför sällan efter bilder från labb nu. Tidigare gick jag vanligen till Fuji Fotocenter, och har alltid varit nöjd med deras framkallningar. Dock envisas de med att efterskärpa bilderna en smula som gör sig bra på bilder som ska vara skarpa, men inte lika bra på bilder man varit lite konstnärlig med.

Jag testade FotoQuick och det blev mkt bra resultat. 19:- för en A4 är BILLIGT!

Jag skickar efter från extrafilm genom internet (kan också ladda ner bilderna på en cd-skiva och skicka på posten) och jag tycker det fungerar bra. Bilderna får bra kvalitet men det beror väl till största del på hur de såg ut när man tog dom.
Det kan ta lite tid bara med uppladdningen när man beställer genom internet bara, men det får man väl ta helt enkelt:smirk:

Man kan (vet inte om det fungerar när man beställer från internet) så kan man välja om man vill ha matta bilder och om man vill ha bilder med vita ramar också.
Om man beställer en bild av varje kostar det 1,29 :- st.

Senast ändrad av en moderator:

Liknande trådar

Tjatter Hur sparar ni era bilder som är viktiga för er? Brukar ni framkalla bilder? Gör ni fotoböcker eller beställer ni andra fotoprodukter? I...
Svar
3
· Visningar
488
Samhälle Jag vill diskutera en sak som stör mig väldigt mycket och det är personer som ska lägga upp bilder på sina barn, men som ska maskera...
2
Svar
20
· Visningar
1 763
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 170
Senast: Mirre
·
R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
315
Senast: Raderad medlem 149524
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V