T

T3ss

Jag vet att det är ett gammalt spel... Men jag har det ändå :banana: Nu måste jag bara fråga en sak... Har inte spelat på ett tag, så jag minns inte vilken level jag var på, men jag kom till ett rosa/röd-aktigt skelett som dödade mig typ på en gång, varje (!) gång jag försökte döda det. Vad gör jag för fel? Hur ska jag få död på det rosa skelettet innan det tar död på mig? :confused:
 
Sv: Diablo..

ÅH, Diablo var länge sen! :love: :love: :love:
:banana: :banana: :banana:

Hmmm... Jag har inte nåt minne av vad som skulle kunna vara speciellt...men fortsätt försöka döda?
Jag spelade mest i nätverk, så då var vi ju fler som kunde samarbeta. Singelplayer vet jag inte hur långt jag kom, men det var inte så superlångt direkt.

Men gissa vem som kommer ta sig tid att spela Diablo nu under våren! :D:D:D
Är det förresten nån som har Expansion till Diablo? INTE till tvåan, utan just till ettan? Ett tag var den omöjlig att få tag på...
 
Sv: Diablo..

malumbub skrev:
ÅH, Diablo var länge sen! :love: :love: :love:
:banana: :banana: :banana:

Hmmm... Jag har inte nåt minne av vad som skulle kunna vara speciellt...men fortsätt försöka döda?
Jag spelade mest i nätverk, så då var vi ju fler som kunde samarbeta. Singelplayer vet jag inte hur långt jag kom, men det var inte så superlångt direkt.

Men gissa vem som kommer ta sig tid att spela Diablo nu under våren! :D:D:D
Är det förresten nån som har Expansion till Diablo? INTE till tvåan, utan just till ettan? Ett tag var den omöjlig att få tag på...

Jag tänkte att jag skulle spela via battle.net .... men det tog sån tid att koppla upp :d

Om du kommer till ngt rosa skelett då du spelar kan du ju säga vad du gjorde för att döda den ;)
 
Sv: Diablo..

malumbub skrev:
Är det förresten nån som har Expansion till Diablo? INTE till tvåan, utan just till ettan? Ett tag var den omöjlig att få tag på...

Hellfire, jajamensan, givet man har det! :D

Hur man dödar det rosa sklettet har jag dock glömt (antagligen på vanliga sättet hehe) det var ju 10år sedan Diablo kom ut!!!
 
Sv: Diablo..

ÅHHH!!! Nästan så man blir sugen på att fråga om man kan få...låna...Hellfire lite...

Hmmm... PM...
 
Sv: Diablo..

Jaa du, sist jag spelade var jag runt 10 år, spelade de med pappa och blev LIVRÄDD för skeleton king.. Han har en massa skelett runt sig, pilbågsnissar och vanliga.. Så det är väl bara att springa ner dit och döda så mkt som möjligt, springa upp - hämta andan - ner igen, så att du bara har honom kvar?!

Om jag inte minns fel så är han på nivå 3 i kyrkan, The Butcher är på 2an iaf.

Lycka till!:banana:
 
Sv: Diablo..

På skeleton king's alla anhängare funkar firewall super. På kungen själv samt även på anhängarna funkar holy bolt allra bäst.

(jösses vad sugen jag blev på att spela, dags att installera gammspelet igen :banana: )
 

Liknande trådar

Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 228
Senast: Gabby_Ossi
·
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
12 990
Senast: Madalitso
·
Kropp & Själ Jag har varit väldigt illamående ett bra tag och jag vet inte varför. Jag har alltid varit petig med maten och saker jag älskat kan jag...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
8 247
Senast: Inte_Ung
·
Tjatter Välkomna till ulvleken Jorden runt! Vi börjar med reglerna: - Var snälla och trevliga mot varandra och mot LL. Kom ihåg att det bara...
33 34 35
Svar
681
· Visningar
12 416
Senast: bollen__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Bildtråden
  • Allt känns hopplöst…
  • Födda 2022

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp