Detta måste redas ut!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sen sista avstängningen 2011 har jag inte fått en varning ens sen jag delade med mig av en text från en blogg som heter sophies värld som handlar om övergrepp av en man och det var i labbs tråd om diskriminering och mobbing av män. intressant , eller hur? @cirkus du vet vilken tråd det handlar om. olämpligt beteende hette det så nä,@stjarnhimmel du var inte ensam ;)

Jag tror dig. Jag har dock aldrig blivit bannad så vet inte hur det funkar. Dock fått en varning en gång.
Vad gör du för fel?
Någon gång måste du väl göra någon förbannad?
Vad fick du varningen för?

Sist blev jag bannas i flera veckor, för att jag kallade en person för "hangaround"

Tillbaka till lite mer topic. Men det är ganska lätt att inse att en så länge så det som kartläggs och riktas och är intressant bland legitima aktörer är konsumtion och konsumtionsmönster av mer vardagliga varor. Saker man kan tänkas köpa flera gånger och där det finns konkurrens på marknaden.

Och SÅNT kan de få kartlägga mig tills de spyr med. Jag skulle önska de kunde ge mig NYA förslag dock

Men det är inte särskilt sofistikerat - utan köper jag en Calvin Klein push positive BH är det just en sådan jag får reklam av. Idiotiskt. Söker jag efter ett Weatherbeeta freestyle täcke får jag upp butiker jag redan besökt.

Om jag ägnar säkert totalt 80 h att på en rad olika vis söka information om en dansk röd häst så får jag NOLL riktade annonser som på minsta vis ens ansluter till hästar.

Handlar jag hundmat på vetzoo ser jag vetzoo-annonser i tre veckor (poänglöst) osv.

Så. Det är väldigt tydligt att det är just en viss typ av konsumtion som är det intressanta. Återstår att se om liksäckar kvalar in.

Vad gör du för fel?
Någon gång måste du väl göra någon förbannad?
Vad fick du varningen för?

Sist blev jag bannas i flera veckor, för att jag kallade en person för "hangaround"

"Olämpligt beteende".

Jag tycker jag gör folk förbannade stup i kvarten. Men jag brukar försöka undvika personangrepp. Fast jag vet inte om det är därför?

Sen sista avstängningen 2011 har jag inte fått en varning ens sen jag delade med mig av en text från en blogg som heter sophies värld som handlar om övergrepp av en man och det var i labbs tråd om diskriminering och mobbing av män. intressant , eller hur? @cirkus du vet vilken tråd det handlar om. olämpligt beteende hette det så nä,@stjarnhimmel du var inte ensam ;)

Man blir inte bannad per automatik för att inlägg tas bort. Det är ju en jefla tur det.

Det där inlägget som du skrev hade gott kunnat få vara kvar -

Tillbaka till lite mer topic. Men det är ganska lätt att inse att en så länge så det som kartläggs och riktas och är intressant bland legitima aktörer är konsumtion och konsumtionsmönster av mer vardagliga varor. Saker man kan tänkas köpa flera gånger och där det finns konkurrens på marknaden.

Och SÅNT kan de få kartlägga mig tills de spyr med. Jag skulle önska de kunde ge mig NYA förslag dock

Men det är inte särskilt sofistikerat - utan köper jag en Calvin Klein push positive BH är det just en sådan jag får reklam av. Idiotiskt. Söker jag efter ett Weatherbeeta freestyle täcke får jag upp butiker jag redan besökt.

Om jag ägnar säkert totalt 80 h att på en rad olika vis söka information om en dansk röd häst så får jag NOLL riktade annonser som på minsta vis ens ansluter till hästar.

Handlar jag hundmat på vetzoo ser jag vetzoo-annonser i tre veckor (poänglöst) osv.

Så. Det är väldigt tydligt att det är just en viss typ av konsumtion som är det intressanta. Återstår att se om liksäckar kvalar in.

Jag kan inte riktigt förstå de som stör sig så förbenat på att olika former av bonussystem håller koll på vad de köper. Det är ju hur bra som helst att få fina erbjudanden på sånt jag ändå köper ofta?! Eller är jag fortfarande kvar i snål-student-tänket?

Får för övrigt en massa intressanta förslag från Google Ads efter att jag Traderat till mig lite julklappar. Temat är väl rätt men annonserna jättefel :rofl:

Det där stör jag mig också på. När jag har sökt efter något så har jag antagligen hittat och skiter fullkomligt i de sidor jag besökt, om jag däremot INTE har hittat och får nya förslag hade jag tyckt det var grejt

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Jag har varit anställd på mitt jobb i snart 4 år och har trivts varenda dag. Men nu har jag hamnat i ett läge där trivseln är borta. Det...
2
Svar
37
· Visningar
3 576
Senast: Badger
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag vill bara gnälla av mig, så jag gör det här. Jag hatar att jobba, det har jag alltid gjort sedan jag började sommarjobba. Jag har...
2
Svar
21
· Visningar
3 483
Senast: Exile
·
Hästmänniskan Jag har ett riktigt dilemma som jag mår riktigt, riktigt dåligt av. Jag har 2 ston och en äldre valack. Valacken är 20 år, har en åkomma...
2
Svar
24
· Visningar
2 555
Senast: mars
·
Kropp & Själ Har en äldre person som inte har många år kvar till pensionen som drar på sej offerkoftan så fort hen inte gör som "hen ska" Oavsett vad...
Svar
8
· Visningar
1 343
Senast: Mabuse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama