Detta mÅste ni se!!!

Sv: Detta mÅste ni se!!!

Simons cat älskar jag! :rofl:
Finns många roliga illustrationer med samma katt samlade i en bok som jag funderat på att köpa när jag varit i SF-bokhandeln.

Simons cat är så otroligt underbart. Man bara vet att personen som gör dem har katt :rofl::love:

Ja jag älskar Simon's cat filmerna, jag brukar gå in på hans hemsida med jämna mellanrum för att kolla om det har kommit någon ny film :D Filmerna är så klockrena och det är många gånger som det hade kunnat vara jag och någon av mina katter i filmen :angel:

http://www.simonscat.com/index.html

Sv: Detta måste ni se!!!

Fast keldags var väl matdags? Är iallafall läskigt likt en av mina katter, men hon brukar också "leka" (Se: springa runt som en tok) om hon inte får maten exakt på minuten :devil:

Och flugjakt var på pricken en av mina hankatter :rofl:

Dessa var ju helt underbara, jag älskar hur dom så himla bra och roligt fått med allt!

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
11 168
Senast: valpköpare
·
  • Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 857
Senast: Snurrfian
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Utanför mitt hus så vistas regelbundet en kattuggla. Och ingen som har en egen kattuggla behöver nånsin en väckarklocka! 😄 (Det enda...
Svar
0
· Visningar
1 081
Senast: cassiopeja
·
  • Låst
Hundavel & Ras Vi har ett läge där släktskapsgraden ökar i våra raser vilket ger ännu mer anledning att selektera hår vilket i sin tur, överlag, ger...
13 14 15
Svar
292
· Visningar
23 481
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippa hund
  • Guldfasanerna