saltopeppar
Trådstartare
Det rådet fick du, TS, redan när du skrev tråden om "A och B" och redogjorde för mycket detaljerade situationer där de var oense om hunden eller om när man borde gå och lägga sig. Detta ville du ha bukepanelens synpunkter på eftersom du tyckte det var jobbigt att vara bollplank och stå mittemellan. Om det var jobbigt då, så är det synd att du inte satt ner foten sedan dess så att du slipper blir inblandad i andras privata problem. I regel har man väl fullt upp med sina egna - eller borde i alla fall ha det.
Vad har det med saken att göra? Var någon stans står det att dessa två situationer har med varandra att göra?
Jag kommer lämna diskussionen efter detta, men vill bara fråga varför, om du nu tycker att frågeställningen är så besynnerlig och fel, kommenterar du ens? Du har skrivit vad du tycker, vilket du var tidig med. Du får gärna fortsätta att tycka och tänka i denna tråd, men så vitt jag ser så har jag inte fortsatt diskussionen med dig, varför fortsätter man då att dra in mig i svar till andra? För att visa sig duktig? eller vad är du ute efter?
Det är ändå mitt val om jag vill ventilera här eller inte, så till en annan gång ber jag dig att behålla dina åsikter för dig själv om det inte finns någon konkret i det du tänker, så som de flesta andra gör här om de tycker att det är strunt som skrivs.